Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ska du köra någonstans?Vem behöver tinder och hp när man har dessa?![]()
![]()
Visa bifogad fil 34689
Nypremiär för bana imorgon, både längtar och är så sjukt nervös.
Rent teoretiskt borde jag har världens läge att stöta på en trevlig singelkille imorgon, men jag misstänker mina chanser minskar något iom att jag har ex-maken med som "depå/meck/alltiallo-hjälp"![]()
Så då var Tinder och mötesplatsen och HP borta från min telefon, det ger mig inget annat än dåligt självförtroende!
Sturup racewayVar ska du köra någonstans?
Gud om det fins ett enkelt sova så skulle jag ett.Vad hände med Ullared-dejten? Fick intrycket av att det bäddade för fler dejter?
Jag fattar inte heller. Men varit singel i 12 år.Drabbades av en plötslig enormt stark övergivenhetskänsla. Varit singel i snart 2,5 år, knappt dejtat under tiden pga haft en stabil kk. Men inte längre.
Så startade Tinder. Mår nog ännu sämre nu. Fattar verkligen inte hur folk lyckas ha förhållande konstant? Liksom max en vecka så har dom en ny? Själv hittat jag ju inte ens en dejt i halvåret![]()
Jag fattar inte heller. Men varit singel i 12 år.Dejtat mycket sporadiskt. Haft någon fling här och där. Varit en total ice queen i perioder. Under alla dessa tolv år fram till han jag dejtar nu var det nog bara en ny person i livet som verkligen fångade intresse och det var sådär så att andra kände av att oj- är det något mellan er? Men vi förblev kompisar för att han hade sambo.
Då blir även jag lite bitter när vänner hittar folk på löpande band...![]()
han träffar mig nog mycket för att han vill ha sex med någon. Yes för i sängen är enda tillfällena jag fått "komplimanger"
Lite update från mig;
Eftersom jag hastigt och lustigt fick för mig att jag skulle cykla Cykelvasan 30 idag (i mål nu, det gick bra!✌) så ska jag inte träffa Sten, utan nu ska jag vila mig resten av dan
Men, ska höra om han kan/vill imorrn...
Jag och Versen har avancerat och pratar nu på messenger, han verkar vettig! Inte sagt nåt om att ses än, men lär väl höra snart...Han bor inte lika nära som Sten, men inte särskilt långt bort med tåg/buss heller så
.
Att jag inte viste det innan att du skulle cykla vasan, för isf hadde jag gett dig ett startnummer att flirta med...min bror![]()