Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är han A4?Ja, det var jag.
Men han är ju snäll och skötsam!
![]()
Är han A4?
Jag kommer aldrig våga skaffa Tinder
Och eftersom Pannkakan skrämde livet ur mig lär jag aldrig våga mig ut på dejtingmarknaden igen när det blir dags![]()
Jag kommer aldrig våga skaffa Tinder
Och eftersom Pannkakan skrämde livet ur mig lär jag aldrig våga mig ut på dejtingmarknaden igen när det blir dags![]()
Hahahaha, jag hann tänkte "Gjorde jag?!" tills jag insåg vad du syftade på
![]()
Klart du vågar!
Du skrämmer mig mer än nått annat![]()
Just nu nöjer jag mig med att ha kontakt med 4 ex som vänner. De har förklarat att jag är en fullt normal, sund och snäll person och inte sådär hemsk som maken säger. Bygger boost inför framtiden![]()
Men vi skulle ju äta bilar tillsammans![]()
Haha så A4 är en normal beskrivning? Jag som trodde att han satt och skrev dumheter bara... Vilket han iofs gjorde, men ändåJag gissar "inte en vanlig person, inte som vem som helst " eller nåt liknande? Meningen innan var att han inte var en svärmorsdröm
Du vågar tids nog om du vill. Ge dig tid att repa dig så mycket som behövs ❤ herregud, hur många gånger vågade jag inte ens ändra till att visa både kvinnor och män på Tinder, till att ens dra höger på en kvinna, och sedan att svara ocksålängre än så har jag dock inte kommit
men det har ju tagit typ 9 månaders bearbetning av mig själv eller något från att första idén poppade upp i huvudet. Jag har fortfarande inte vågat visa någon, ens @Bison, en bild på henne jag messar lite med nu
![]()
Vilka plan är det som inte lever upp till kåtklicket längre ?Men kåtklicket fanns inte riktigt för 5 år sen från min sida och idag är det obefintligt så det förblir nog en vänskap det med. Synd. För han är en tiopoängare på alla andra plan.
Haha så A4 är en normal beskrivning? Jag som trodde att han satt och skrev dumheter bara... Vilket han iofs gjorde, men ändå![]()
Vilka plan är det som inte lever upp till kåtklicket längre ?
Absolut, så är det. Tänkte om du visste förklaringen. De flesta brukar ju ha koll på vad dom attraheras av.Så är det väl med alla människor. Antingen tänder man eller inte. Det finns inte alltid en förklaring. Vilket är trist för han är ett kap.
Absolut, så är det. Tänkte om du visste förklaringen. De flesta brukar ju ha koll på vad dom attraheras av.