Dejtaktivitet i Stockholm?

Jaulgreis

Trådstartare
Kära Buke,

Om ett par veckor ska jag på dejt med en råsnygg kille i Stockholm. Han ville gå ut och käka, men jag tycker det känns så obekvämt. Jag kan vara rätt blyg av mig, är dålig på kallprat och sen skär det sig rätt illa med mina ätstörningar. Så jag försöker att kontra med något annat (och så kan man gå och äta efteråt om allt känns bra), men VAD?

Allt jag kommer på är typ bio (går bort), bowling (känns lite cheezy), biljard (men man måste ju göra något mer, man kan ju inte spela biljard i timmar) eller något museum (so far har jag vasa och abba i tankarna).
Killen har bott i Sverige i typ 5 år, är rätt aktivt, gillar naturvetenskap och vin.

Vad har ni för förslag??

@niphredil hur länge är man på Vasa? Jag har bara varit där en gång (på högstadiet), men då låg jag utrsträckt över tre stolar och grät av mensvärk, så vill verkligen tillbaka dit och faktiskt få se skeppet. Känns även som ett bra sätt att göda min båträdsla på :angel:

@lady_vip Tack snälla! Jättebra förslag, antar att man ska ta dem i just den turordningen också? :D

@Nebraska Ska kolla in spritmuseet, aldrig hört talas om det men det ligger ju perfekt till! :)

@Jaulgreis Vet inte pga hånglade väldigt mycket med dejten så det drog ut på tiden.

Ååh det är ju lite mörkt och lummigt där (om jag minns rätt?), perfekt hångelmiljö. Nu tänker jag gå in i det här som en realist, så vi kanske inte hånglar på museet (om det är det första vi gör på första dejten). Men har jag inte fått hångla at the end of the night så kommer jag att vara den där kroppen som flöt runt i Mälaren som ni kommer att läsa om morgonen efter.

(alltså är så desperat efter att få hångla att det gör fysiskt ONT i mig av att ens läsa ordet "hångla).

@Jaulgreis Ja, superbra hångelmiljö! Ska hålla tummarna för att det blir hångel för dig, om inte på museet så efteråt!

Tack :love: Kommer självklart att avlägga en rapport efteråt (du lär ju få tampas med min nervositet innan hehe)!
Jamen gärna! Det enda som är roligare än att dejta själv är att höra om sina kompisars dejtingeskapader :D. Så nu får du vara en god vän och dejta mycket!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka