Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som i vanliga fall (ogravida) får ont i brösten, mensvärk och liknande vid ägglossning, upphörde de sakerna när ni blev gravida?
Hoppas ni förstod vad jag menade..
Jag blödde som vanligt en gång och fattade därför inte att jag var gravid direkt. brösten var ömma och svullna också, så det var "som vanligt" trots att jag hade bebis i magen...
jag märkte ingen som helst skillnad efter att jag blivit gravid. Jag hade fortfarande ömma bröst, mensvärk fast ingen mens då.. Men känslan var den samma, att mensen skulle komma..
Jag är precis i 4 veckan, tog ett gravtest igår ! men har haft samma känslor som innan mens, svag mensvärk och ömma bröst...godissug . läste på siten gravid.nu att det är vanliga tecken på under första veckorna, även blödning kan förekomma då det befruktade ägget fäster vid livmoderväggen
Jag har också känt mig precis som om mensen är på gång bägge gångerna.
Men hur menar du med ägglossningssymptomen TS, de hinner ju upphöra ändå eller menar du om man skulle fortsätta känna som vid ägglossning? Jag är inte säker på om jag fattar...
Nej de upphörde inte, mnsen kom som vanligt och gick över,enda symptomen var att brsöten var snyggare ä vanligt...Så jag var aldrig säker föränn jag gjorde mitt test, kände mig aldrig gravid som många beskriver det, hade alödrig ont,mådde illa och dyl var bara lite tjock...Om man läser om alla andra har jag haft det ganska l'tt.
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.