De svarta nubuck-stövlarna på Hööks.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 255
B

**BORTTAGEN**

De med pilé-foder för 899 kr. Någon som har såna och som har några åsikter?

Jag personligen tycker inte att dom är snygga, men jag har aldrig provat dom :)

Jag tycker att dom är rätt snygga, de verkar lite mer praktiska än vanliga ridstövlar också. Nu har jag inte sett dom i verkligheten än men på bild är dom snygga. :D

Smanken är som baken= delad.
Men är det så bra att ha nubcuk?
Håller det verkligen vatten tätt?

Jag har dom. :D
Köpte dom när Hööks öppnade i V:ås. Hade inte sett dom i någon tidning eftersom dom var nyinkommna då.
Ang nubuck så känns dom som skinn.
Jättsköna.

Nubuck är ju skinn, fast slipat så det blir en lite ruggig yta. Dom håller nog tätt om man smörjer dom ordentligt!

Sv: Re: De svarta nubuck-stövlarna på Hööks.

har hööks nubuck ridstövlar med snörning. dom är skitbra. vad de nu hade me denhär tråden å göra. men iallafall. :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 040
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag behöver nya stövlar alternativt skor + shortchaps (som ser ut som stövlar, inte såna med veckad resår eller dylikt). Problemet är...
Svar
6
· Visningar
1 865
Senast: mollyphlox
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 820
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej, Mina stövlar (Arezzo Horsehead/Läder från Hööks) har blivit fläckiga på insidan av vaderna. Stövlarna är svarta men på vaderna ser...
Svar
15
· Visningar
1 916
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025