De bästa A-tränarna ( I sverige)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Moreeeno

Trådstartare
Pågrund av att jag blev nekad att vara med i idrottsprofilen för att jag inte var sveriges bästa ponnyryttare måste jag förmodligen tråkigt och sorligt nog lämna min super braiga A-tränare Anders Normann nästa termin bara för att mitt shema förmodligen kommer ligga ivägen...

Jag förstår inte varför det ska vara så jävla orättvist :.( Hade verkligen kommit igång och vi förstår varandra och han är verkligen jättebra!!

Iallfall så undrar jag vilka som ni har som A-tränare eller vilka ni tycker är bra och varför.. Jag har verkligen ingen aning vem jag ska träna för om jag tvingas lämna Anders... :./

Ps... Måste vara någon som kommer till Blekinge och tränar eller i närheten eller som bor i Blekinge eller i närheten!:D

Supertacksam för svar!!!:D Tack på förhand :D

Sv: De bästa A-tränarna ( I sverige)

Saxat ur forumreglerna:
Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 435
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?