Datum för Harvest...?

malumbub

Trådstartare
Vem ska man tro på när det gäller datumet för årets Harvest? Har hittills hittat 3 olika datum på nätet! :eek: :confused:

Nån som vet när arrangören planerar ha Harvest?

Detta är ett problem som ökar tycker jag. :(

Men att gå till arrangörens egen hemsida måste väl ändå vara det säkraste precis som quarter forever säger. :idea:
Så fort du tar något från någon annas sida så riskerar du att inte få den senaste versionen av den aktuella informationen. :smirk:

Genom att regelbundet kolla arrangörers sidor eller varför inte anmäla sig till de uppdaterings service utskick flera sidor har. det innebär ju att du får ett mail så fort det hänt något på den sidan, mycket praktiskt och bra tycker jag. :D
Det händer nästan dagligen att folk frågar efter var dom kan hitta informationen eller den kopletta infon om ett evenemang.

Western är en djungel som är svår att hitta i :(
Vi måste försöka öka kunskapen hos alla som är intresserade, dels för vår kontakt med media men också för att inte "tappa" folk på vägen.

En ordlista hade ju inte varit helt fel. Jag fick mig ju en känga i en annan tråd om mina förkortningar ;)
Men de flesta namn på föreningar osv är ju så långa, man använder ju förkortningar för alla western klubbar i WRAS också, så det är ju inget som är unikt för övriga världen. :angel:

Vi lägger numera bara ut länkar till proppar på "vår" sida, vilket innebär att man går till arrangörens hemsida och hämtar själva proppen eller anmälningsblankett eller vad det vara månde. :idea:

Långt svar på en kort fråga, men i alla fall ett inlägg i debatten :p

monke :)

En gemensam aktuell tävlingakalender med ALLA tävlingar hade vart kanon bra! Eller finns det kanske redan nånstanns? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
718
Senast: Görel
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 471
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
268
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama