Detta är ett problem som ökar tycker jag.
Men att gå till arrangörens egen hemsida måste väl ändå vara det säkraste precis som quarter forever säger.
Så fort du tar något från någon annas sida så riskerar du att inte få den senaste versionen av den aktuella informationen. :smirk:
Genom att regelbundet kolla arrangörers sidor eller varför inte anmäla sig till de uppdaterings service utskick flera sidor har. det innebär ju att du får ett mail så fort det hänt något på den sidan, mycket praktiskt och bra tycker jag.
Det händer nästan dagligen att folk frågar efter var dom kan hitta informationen eller den kopletta infon om ett evenemang.
Western är en djungel som är svår att hitta i
Vi måste försöka öka kunskapen hos alla som är intresserade, dels för vår kontakt med media men också för att inte "tappa" folk på vägen.
En ordlista hade ju inte varit helt fel. Jag fick mig ju en känga i en annan tråd om mina förkortningar
Men de flesta namn på föreningar osv är ju så långa, man använder ju förkortningar för alla western klubbar i WRAS också, så det är ju inget som är unikt för övriga världen.
Vi lägger numera bara ut länkar till proppar på "vår" sida, vilket innebär att man går till arrangörens hemsida och hämtar själva proppen eller anmälningsblankett eller vad det vara månde.
Långt svar på en kort fråga, men i alla fall ett inlägg i debatten
monke