Dator som väsnas :/

S

Seha

min dator låter skitmkt efter en stund när den varit igång, låter typ som en damsugare,
varför gör den det? :O

Sv: Dator som väsnas :/

Det har väl med fläkten att göra? Eller? Min gamla dator var sådan i alla fall, men jag har för mig att bror min satte in en extra fläkt (eller något liknande) så tystnade den.

Sv: Dator som väsnas :/

Jag vet inte hur dina dammsugare låter, men det enda som låter i närheten av som en dammsugare på de datorer jag grejat med har varit cd/dvd-läsaren. Kolla om det sitter en skiva i.

Annars är vanligaste oljudet i datorer fläktar som är fulla med damm eller som är på väg att gå sönder.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka