dator som låter.

astronaut

Trådstartare
ja, hårddisken låter konstigt. Kan tillägga att det finns knappt 20 bilder på denna dator, finns ju musik men that's it. Musik som jag har haft på skiva och fört över till hårddisken enbart.

Låter Ad-aware söka igenom datorn och gjorde det senast igår och då hittade den ett x antal filer och rensade bort. Efter så låter den helt okej igen.

Men nu låter den enormt konstigt igen och ja.

Ngn som har ett tips på varför den låter konstigt? Datorn är köpt i Novemer förra året.
 
Sv: dator som låter.

Definiera "konstigt". Låter det som ett regelbundet "knäppande", som om något slår emot, är det dags att skaffa ny. Men som sagt, förklara hur den låter.
 
Sv: dator som låter.

ehum, jag som är kass på att förklara, det är inget knäppande. Det är typ som om fläkten har hakat upp sig.. MEN AH ! där sa jag det! ska kolla fläkten!:idea:
 
Sv: dator som låter.

sladdar ifläkten, lagren håller på ge upp, för fammigt, kan vara massor med fel. skruva av chassit när den är igång och lyssna alt stoppa fläktarna en och en för att se vilken det är som väsnas ?
 

Liknande trådar

S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 861
Senast: Mitra
·
C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp