Datasnillen/MP3-nissar - hjälp!

B

Bennie

HUR laddar man ner musik från nätet? Jag har försökt köpa från CDON.com, men därifrån kommer ju filerna i "fel" format - de fungerar inte för Mac!
Sedan köpte jag från iMusic, men eftersom jag inte har någon iPod, så fungerar det inte att få över musiken från datorn till MP3-spelaren ... (Fin-fina köp ...:crazy:)

Hur fasen gör man? Och VAR får folk tag på all gratismusik som alla talar om?
Fullständigt obegripligt, det här! :confused:
 
Sv: Datasnillen/MP3-nissar - hjälp!

Köper du från tex CDon så måste du se till att du laddar hem filer i mp3-format, de andra fungerar inte på Mac.
Den lagliga gratismusiken på internet är nog mest klassisk och "amatör" musik.
 
Sv: Datasnillen/MP3-nissar - hjälp!

Som Zaga säger, det finns inte mycket gratis laglig musik, utan dom flesta använder lite mer "förbjudna" metoder för att få hem musiken.
 
Sv: Datasnillen/MP3-nissar - hjälp!

nilema skrev:
Ladda ner ITunes från appels hemsida, funkar helt ok

Men via iTunes får jag ju inte MP3-format, utan något m4p, som min spel-moj inte tar :cry: Och filerna är ju skyddade så att man inte kan byta format på dem heller.

Och finns det ingen tok-busig människa som kan tala om hur man hittar de mindre lagliga sätten att hitta musik. Det finns väl sajter där man kan byta låtar med varandra, eller?
 
Sv: Datasnillen/MP3-nissar - hjälp!

Gunnar vill inte ha några sådana diskussioner här. Men söker du på tex Google så kan du lätt hitta mer information om det...
 
Sv: Datasnillen/MP3-nissar - hjälp!

www.allofmp3.com borde fungera på alla mp3spelare utom sonys sär-cepeskadade saker.

billigt därför att de har världens kryphål i rysk lagstiftning, där företaget ligger. om inte annat kan du ju vända dig itll butiken där du köpte din mp3spelare och be dem om råd...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 923
Senast: Zaria
·
I
IT & mobiler Behöver nån vänlig själ som vill hjälpa mig lite. Brukar ladda hem filmer från nätet, men de tar ju lite plats på datorn. Hade tänkt...
Svar
7
· Visningar
2 756
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp