Där fick jag på nöten!

FrontLine_

Trådstartare
Bara för att jag har varit hur nöjd som helst med att atlas inte har tuggat på någonting när vi har varit borta på sistone, så fick jag mig en underbar överaskning i morse när jag kom hem..

Atlas har då hittat åt min blomjord (18 liter) och mina lecakulor som jag använde när jag planterade om blommor här om dagen.
Jorden och kulorna måste ha varit bland det roligaste han har lekt med någonsin, för det ligger i precis hela lägenheten och det är jord från golv till tak, inklusive på min svartvita fyrbenta vän som ser så otroligt oskyldig ut när han är täckt med jord........:devil:

Till råga på allt glömde jag stänga sovrumsdörren.. gissa hur rolig sängen ser ut...:banana:

Någon som vill köpa hund:D?

Sv: Där fick jag på nöten!

Oj, oj.. Det låter.. hmm.. *host* inte kul alls!
Det är nästan så man vill se lite bilder ;)
:rofl:

Visst älskar man de små odjuren när det gör såna saker? :D

Hemma hos oss blev en skinnsoffa massakerad/uppäten/torterad en natt när ena hunden vad valp... :eek: Mamma var icke glad ;)

Svarar alla..

haha ja, det är ju såna här gånger man inser hur mycket man tycker om sina djur;) *inte*

Tyvärr hade jag slut batteri i kameran, annars hade det funnits bilder också haha.. Men nu är allt uppstädat, hunden är badad och golven skiner..

Jag har då lärt mig en läxa, och det är att inte lämna blomjordspåsar framme haha..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka