Dansk hästsök

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare *nuthella*
  • Startdatum Startdatum
N

*nuthella*

Har danmark en sida som liknar stc.s el atg:s sida? (finna säkert en tråd om det här redan, kan bara inte hitta den :D) Jag skulle vilja kolla en häst som exporterades till danmark för några år sen, men kan inte hitta något. Hjälp please :angel:

Sv: Dansk hästsök

På travrondens hemsida finns det massa länkar till utländska travsidor, där du kan leta dig vidare till sportinfo.

puttar lite jag med.
Har oxå letat efter en sådan sida i danmark. Hittar en massa sidor men ingen som man kan söka efter någon speciell kuse på.

nä dom har ingen. har mailat o frågat. men de var väl ca ett år sen.
men nån gång ordnar dom väl.

Danskar är...... lite speciella på många sätt.....

Hur är det med tyskarna? Har dom någon sök-sida?

Nja... Vi har en egen tysk.... eller rättare sagt en kille som vi håller koll på åt hans föräldrar som är kvar i tyskland.

Ja tyskarna har ngt liknande stc, kommer inte på vad den heter nu precis, men vi var inne och kollade där när vi köpte en häst från Tyskland, ska se om jag hittar adressen:smirk:

Har danmark en sida som liknar stc.s el atg:s sida? (finna säkert en tråd om det här redan, kan bara inte hitta den :D) Jag skulle vilja kolla en häst som exporterades till danmark för några år sen, men kan inte hitta något. Hjälp please :angel:

Förutom pdf:erna med aktuella rekord och startprissummor på www.travoggalop.dk (t.ex. den här) kan du kan kolla på www.trottingnews.com. Den sidan var jättebra förut, men den har blivit sämre senaste året. Men du kan förhoppningsvis få lite hjälp iaf. :)

Det finns ingen direkt dansk motsvarighet men jag kan rekommendera www.travservice.dk som innehåller det mesta i danskt trav. Kanske kan man hitta det man söker där.

Kan ni låta bli att dissa danskar! Jag är det.....
Men på frågan kan jag svara. De har inte en dansk söksida men enligt svår för ett par veckor sedan på håller de på att starta en sådan, så kommer innom en snar framtid. Vad vill du veta, för jag har lite fakta och stamböcker att leta i.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 151
Senast: Lyan
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 414
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
745
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30