palle

Trådstartare
Junior har för första gången fått DAMBESÖK... :D

Först brydde han sej inte ett dugg om henne utan tyckte att hennes transportbur luktade mycket intressantare... :confused:

Sen satte han sej vid närdörren och skrev: SLÄPP UT MEJ!!!!! :rofl:

När uppfödraren sen kom efter ca 1½-2 timmar, så sa jag att Monstret nog gått ur löpet för det händer ju inget... :devil:

Men när hon sen tar upp sin katt säger hon att Monstret är ju alldeles tuffsig och kladdig i nacken?!.. :confused: :o

Senare igår kväll så var Junior så upphetsad att han inte ens brydde sej när Monstret hivade ner en kopparbunke i huvudet på honom... :angel:

Så han fick sova i sovrummet i natt..

Fast då satt han med jämna mellanrum utanför nätdörren och skrek att han ville in... :D

Just nu ligger alla lugnt och sover...
Puuuuhh.... :angel:

Hur ska han nu ha det ;) :D

Sv: Dambesök

Juniorer måste manväl kunna säga va ;)

Fast vi VET ju inte ännu om han "skjuter skarpt" eller inte ;)

Alla kan ju inte första gången...

Men när vi kom hem efter att ha varit och veckohandlat gick han självmant ut från köket och han har nu sovit i snart 2½ timme....

Vi håller tummarna....

Sv: Dambesök

Igår kväll, eller hur man nu tycker klockan är när den är ca 23.30, DÅ kom han på hur han skulle göra "på riktigt" :)

NU är hela köket fullt med katthår :( ;), och Monstret är absolut INTE road längre....

Så nu börjar väntandet...

Först 3 veckor tills man kan se om tuttarna börjar rodna...

Och sen ytterligare 6½ vecka innan bebberna tittar ut....

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 323
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Hämtade ju nya kissen i söndags och inflyttningen gick smärtfritt. Allt annat än jag hade förväntat mej, Charlie (den äldsta)fräste...
Svar
1
· Visningar
1 355
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama