Dallassallad!!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 6 081

Texaz

Trådstartare
Känner mig tvungen att starta ny tråd:p då frågan så lätt försvinner i min smörgåstårtetråd...

Dallassallad finns ju att köpa lite varstans, MEN recept på densmamma finns INTE att finna på google...

Nu har ju jag lyckan att vara bukefalist, och här finns ju ALLA svar!! Så kläm fram receptet NU!!!

Enligt Matklubben tar man en coleslaw och tillsätter finstrimlad paprika, rivet äpple och krossad ananas. Tydligen kallas det också för steppsallad men googlar man det är recepten inte enhetliga, ingredienserna varierar.

Tack!!!:love:

Extra tack för att du lyckades slita dig från Enhörningstråden:p, fastnar ju själv där titt som tätt, även om jag inte skriver:D

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 144
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
660
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 096
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka