Dallassallad!!

Texaz

Trådstartare
Känner mig tvungen att starta ny tråd:p då frågan så lätt försvinner i min smörgåstårtetråd...

Dallassallad finns ju att köpa lite varstans, MEN recept på densmamma finns INTE att finna på google...

Nu har ju jag lyckan att vara bukefalist, och här finns ju ALLA svar!! Så kläm fram receptet NU!!!

Enligt Matklubben tar man en coleslaw och tillsätter finstrimlad paprika, rivet äpple och krossad ananas. Tydligen kallas det också för steppsallad men googlar man det är recepten inte enhetliga, ingredienserna varierar.

Tack!!!:love:

Extra tack för att du lyckades slita dig från Enhörningstråden:p, fastnar ju själv där titt som tätt, även om jag inte skriver:D

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 436
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Ännu en kvinna
  • Matlagning med en hand?

Hund, Katt, Andra Djur