DåligFotograf *bilder*

L

LillOhlsson

Idag var vi iväg på första FT träningen på nyförvärvet Natte:bump:
Blev måånga konstiga bilder och skutt:smirk: Men det gick iaf. bra han tyckte det var lite konstigt att galoppa från alla andra hästar men det gick iaf bra. Han tyckte det va roligt, Diana också:love: Äntligen tillbaka på banan igen:banana:

Påväg till träningsplatsen bjöds det på smörgåsbrunch:)
natte097.jpg

Vovven var också hungrig....
natte103.jpg

2. träning:) Dööjobbigt tyckte Diana medans Natte flängde runt:D
natte105.jpg

Sv: DåligFotograf *bilder*

Ser ni jääättehoppet över Stoooorahidret;)
natte111.jpg

Undra vad fotografen(jag:o ) knäpper på??
natte110.jpg

Rooooligt tyckte Räääzer Natte!
natte109.jpg

natte116.jpg

Vad kul det ser ut att vara! :) Och vilken vacker polle :d

Hoppla Hoppla ponnyn.. röck till i fotografens pekfingret där av förtidigtknäppt:o :angel:
natte124.jpg

Pausa får man också göra..
natte122.jpg

AjAjAj Svansen får inte bli blöööt;)
natte125.jpg

Här röck det till i pekfingret igen:) Men dom flöög över diket med viss tvekan från ryttarn...
natte126.jpg

Hemma asvlutade Natte med en avkopplande stund på rygg, Cross undrade för sig själv vad som egentligen hänt på terrängbanan;)
natte131.jpg

Såå här söt kan guldklimpen också vara:)
natte134.jpg

Tack för oss:) Kommentera massor :D

Tant Asta: Jaa det var jätte kul. Var så roligt att han inte tveka eller tyckte det va läbbigt=) Var ju första gången överhuvudtaget som han var på en terrängbana:)
Jaa det är 3 vec sen vi köpte honom nu:)

Skulle en moderator vilja flytta denna tråd till Gnägg??

Jag skulle också vilja prova att hoppa en terrängbana, men jag är för feg :angel: :D

Klart du vågar:) Börja med att hoppa småhindren och ett i tagen:) De e jätte roligt!:bump:

Japp riktigt snygg är han:P Behövs mer muskler dock! men de jobbar vi på:)

Johanna: Cross mår jätte bra!:) Han är precis som förut på alla sätt:P Är en tjej som börjat rida honom nu och det funkar bra.. Diana ska ta ut honom på terrängbanan nästa vec och se hur han reagerar sen ska Matilda (den nya tjejen) få pröva honom och funkar det så ska dom tävla lite:) hon har 2 år kvar på ponny så det blir bra=) och Cross lär ju aldrig bli gammal;)
Ni måste juh komma å hälsa på!

Nej gud va kul!! saknar han skit mkt, satt å kolla på massa gamla filmer från tävlingar å sånt för ett tag sen!! Hoppas han e snäll med den nya tjejjen då så de funkar att hon kan tävla lite!! Ska hon tävla FT i sånna fall!! Ja klart vi får hälsa på nån gg!! Hur mår Diana då?

Haha ja de har vi åxå gjort en gång i tiden, ni va så snälla som lät oss köpa tillbaka honom igen:)
Jadå han är snäll, lr ja, hm. hon sitter kvar när han gör sina krumelurer iaf. som han slutat lite grann med, han sparka jätte mycket då när vi köpte tillbaka honom, men det har han slutat med nu iaf, kommer bara någon spark ibland:P
Japp dom ska tävla FT:) själklart!
Diana mår också bra, hon ska ner til flyinge den 21 på intagningsprov till hippologutbildningen:) får se hur det går=) och nyhästen kommer hon jätte bra överensmed:) Hur är det med er då? har du börjat igen?

Okej va kul!! Jo han blev så jäkla dum det sista det där med sparkarna!! Gott att det e bättre!! Klart vi hellre sålde tebax han till er än till nån annan!! När ska hon tävla med Cross då?Gu va kul! Måste ju få veta hur det går!! Kul för Diana! Har du nån mail adress te henne kanske? Jo jag har kommit igång lite igen på en lånad häst!! så himla kul! vill bara ut å tävla hela tiden ju!!!:d

Ja men de har han slutat me nu, vet inte varför han höll på så. fast de beror på vem som rider.. Vet inte när första tävlingen blir.. må ju börja me nån klubbtävling först å främst:P jaa han blev överlycklig när vi köpte hem mint åxå=) Han hade inte glömt mulen:)
Jadå de har hon, ja PM dig:)

Okej va kul!! Kan tänka mig han blev glad när ni tog hem Mint åxå!! Är det nån som ska tävla han med eller? Du kanske ?:d

Jaa han blev super glad, ingen annan häst får komma i närheten av mulen:)
Jadå ja tävlade honom förra året, nu e ja ju förgammal:( så vi kör stenhårt på klubbtävlingar:P
Förra året va de några hoppningar å lite dressyr:) Vann KM i dressyr å blev kombinerad KM mästare=)
Ska ut på terrängen någon dag efter studenten å va draghäst åt Natte å syrran:) hehe! Spännande*

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 411
Senast: pews1972
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 547
Senast: Liten
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?