Dags för nya borstar, vilka märken är bäst?

Vogue

Trådstartare
Ja, nu till våren är det dags för nya borstar igen! Har ett par fina som jag håller riktigt hårt i (Hermes :love:) men resten är halvbra naturborstar som jag tycker har blivit väldigt fula nu på ett år bara! Förvisso ryktar jag väldigt mycket och tycker att det är en stor del av mitt umgänge med hästen, men ändå! :crazy:

Så, nu när alla utom H borstarna ska slängas, vad finns det för bra märken på naturborstar? :)

Det jag vill ha är lite olika varianter till kroppen och så nån för ben och huvud! :laugh:

Sv: Dags för nya borstar, vilka märken är bäst?

Ja det var ju inte så billigt med borstar fr Hermes precis. Man undrar ju hur bra en borsta kan va egentligen. För 250 Euro förväntar jag mig att den kan borsta hästen själv liksom...

Jo dom fick jag i present av en mycket generös tidigare pojkvän och dom är mig så kära! :love:

(Förövrigt köpta på NK Stockholm)

Jag tycker att Equerry är bra borstar finns i många modeller, både med syntetiskt och äkta hår, plasthantag och läderhandtag.
Har en vanlig ryktborste, den har jag haft i 10 år.

Jag är väldigt förtjust i Borstics borstar. De har någon halvmjuk som är helt underbar mot damm! Tyvärr har jag inte hittat den igen (syrran har en, jag vill ha en likadan!) utan bara hårdare och mjukare varianter..

Tack, ska jag genast kolla upp!

+ sthu: Ska jag kika på det också!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 228
Senast: Rie
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 456
Senast: WSLPZF
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 300
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka