Dags för hästblogg på Buke?

Brolinskan

Trådstartare
Ja gunnar, är dte inte dags att följa på trenden och låta alla använader ha möjlighet att ha en egen hästblogg på sin användare här på bukefalos?

Är helt övertygad om att det skulle bli en succe!

Ella

Sv: Dags för hästblogg på Buke?

Succé, ja det är möjligt. Men tänkt oxå va mycket bök å extra arbete för Gunnar att göra "ett forum till".
Plus att risken med ett segare forum ökar.

Jag är medveten om det, men jag tror att det skulle vara värt det, många på buke har egna hästar/rider regelbundet samt är aktiva på internet och skriver om sina hästar samt sin ridning. En blogg vore ju idealt. Det skulle ju kunna vara ett samarbete med någon annan blogg sida, ungefär såsom med annonssidorna.

Bättre att skaffa egen blogg på www.blogg.se då eller nått.

Det Buke behöver är nog en till server.

Det man däremot kan ha vore en plats att länka till sin blogg i sin presentation. Där man kan länka till sin hemsida, msn, icq osv.

Jag har haft dessa funderingar i över ett år, kanske två. Det är fullt genomförbart med bloggar på Bukefalos. Tror inte att de i sig skulle påverka servern så mycket. Men det är en del mer administration runt detta och lite bökigare att uppdatera forumet med mera.

Frågan är väl egenligen hur stort intresset är och hur många förutom de som skriver som skulle läsa där.
Vill man länka till sin blogg i stället för sin hemsida är det helt ok i profilen ;)

Hur många kommer flytta sin blogg hit eller skriva en egen här om jag fixar till något. Observera att jag inte lovar något och att det troligen tar ett antal månader innnan något sådant är igång om jag verkligen fixar det.

låter intressant... skriver blogg på msn men d skulle vara kul å ha allt på samma forumistället för som nu, utspritt

Jag fick tanken idag mycket iom att jag såg att den tidigare hästblogg sidan www.sammetsmule.com har lagts ner. Där var det många bukefalister som skrev om sin träning och dagliga samvaro med sina hästar. Jag tror att många skulle vara intresserade att ha en blogg just särskilt för hästlivet. För hur det går med träningen etc etc etc.
Snälla snälla snälla! :bump: :bump: :bump: ;)

Men fy vad tråkigt...folk som skriver intentsägande dagböcker på nätet. Nä, snälla, inget sånt. Då börjar det kännas lite väl *lunarstormsaktigt*

*räcker upp en hand för en framtida blogg*
:bump:
Skulle väldigt gärna vilja ha en, men vill inte behöva hoppa till hur många olika ställen som helst i mina dagliga datarutiner:cool:
Det är illa nog med de åtta ställen jag loggar in på dagligen som det är:mad:

Skulle helt klart vara intressant, som det är nu har man ju ingen men om det finns möjlighet att ha på buke så vet man ju aldrig.

Kanske blir det poppis eller inte, man får väl se dagen då den Kanke kommer...

Observera att jag skrev kanske :angel: :D

Skulle man inte kunna ha ett nytt forum, typ som Gnägg, där alla användare som vill kan ha en egen tråd där de skriver om sin häst, lägger ut bilder m.m. Kanske skulle minska "onödiga" trådar på Gnägg också? Och så kan den som vill svara direkt i användarens egen tråd? :idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 812
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka