JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dags för FEI Sports Forum
Moderator
Hästnyheter
FEI Sports Forum 2025 är igång. Under forumets två dagar diskuteras många viktiga framtidsfrågor för ridsporten och på agendan står...
Hästnyheter
Framtiden för Nations Cup är bara en av alla ödesfrågor som ska debatteras på FEI:s Sports Forum som hålls i Lausanne måndag och tisdag...
Hästnyheter
Vid Nations Cup-tävlingarna i Barcelona syntes svenska Carl Hedin i flödet på sociala medier. Carl var i Barcelona som influencer åt...
Hästnyheter
Alla ville behålla Nations Cup men åsikterna gick isär om upplägget när nationshoppningarna diskuterades vid FEI:s Sports Forum under...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och...
Lyan
Idag kl 10:54
Svar: 1 828
Visningar: 177 056
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har äntligen kunnat lägga en beställning på fler luminatus från Imazo. Hoppas på att de kommer på onsdag. Ska se till att göra om...
Red_Chili
Idag kl 10:46
Svar: 1 327
Visningar: 39 390
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Okunskap gissar jag? Men det kan inte varit första gången dom hundarna gjorde utfall 🙈 men för vissa ringer aldrig klockan.
Nota
Idag kl 10:31
Svar: 1 118
Visningar: 64 800
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Och rent filosofiskt/moraliskt anser jag att vi förtjänar fan inte hästar. Dom är så fantastiska mot oss.
Men det kanske är en del av...
skiesabove
7 minuter sedan
Svar: 563
Visningar: 26 067
Grenar