Dagens trådar borta (Sammanslagen)

S

skrocken

på de andra forumen visas gårdagens trådar som om de var dagens. Om du förstår...

Sv: Dagens trådar borta

Kolla så du har rätt datum på din dator. Dubbelklicka på klockan nere i höger hörn på skärmen.
Jag råkade ut för att datumet var ändrat, o då blev hela forumet korrupt.

Fel datum! Trådar borta!

Nu har det varit fel på några av forumen i några dagar. Det är som om dom "fastnat". Det visas fel datum och det ser ut som om inget alls hänt på flera dagar.

Sv: Fel datum! Trådar borta!

Har du gjort som det svaret du fick i din andra tråd här??

Varför inte ställa frågan i den tråden ist för att starta en ny då det gäller samma sak?

För övrigt har jag ingen aning om vad som är felet hos dig men hoppas det löser sig.
Har du startat om datorn?

Ber så mycket om ursäkt att jag "upprepat" mig! Jag kunde inte se att någon av mina frågor "kommit fram".

Sv: Dagens trådar borta

Tyvärr verkar det inte så enkelt... Men det verkar som om problemen bara finns om jag försöker gå direkt in på de olika forumen. Går jag "långa" vägen funkar det. Mysko!

Kanske du valt att sortera trådarna .efter något annat än datum, då kan det se konstigt ut

Det har ordnats sig! Phu, man vill ju inte vara utan buke för länge... Det hade tydligen något med att datorn inte uppdaterade sig tillräckligt ofta och på att den lagrade en massa tillfälliga och onödiga filer. Tror iaf att det var det han sa...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 443
Senast: hollypolly
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama