Dagens skämt

Pallas_Athena

Trådstartare
det hela började med att vi letade katt,jag o min sambo.
så vi tog kontakt med en katt förmedlare.

hon hade precis vad vi sökte en honkatt på ca två år,norsk skogskatt,jätte vacker och super tillgiven :)

idag kl halv tolv kom hon hem med katten och hon va super go och anpassade sig så fint och har sovit en stund.

klappade henne nu och tyckte hon kändes så rund om magen så ja fråga min kompis om hon kunde ha kattungar,så ja skulle kolla bröstvårtorna,ja hittade inga i all den pälsen men ist hittade jag två st KULOR hahahahaha så ist för hona är det visst en hane :rofl: :rofl: :rofl:

den har vart inlämnad hos vetrinär två ggr o dom leta efter ärr från steriliseringen och vart på två katthem men inget har sett det.

jaha nu har ja iaf en han katt hahahahahaha :rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Dagens skämt

:D Läckert!!

Grattis till katten vad ska han heta?

Nova skulle den heta men nu vet vi inte svårt att bestämma.. ska försöka fotografera den o lägga ut,men har ingen kamera än... men han e så söt :D

Nämen se där! Det var längesen man såg dig! Vilken kul historia!
Så ni har blivit med kisse?
Ska bli kul att hälsa på er, tyvärr hann vi ju inte sist.

jadå en liten charm apa genom kks,det vet ju du vad det är :D
ni e så välkomna så,vi har haft fullt upp nu ett tag o inget internet,men nu verkar det lugna sig.

har hittat en knöl på bröstet nu på den som är ca 5 cm långt och 1-2 cm brett???? hur lyckades dom missa det dååååååå?????? börjar bli irriterad

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Klösmöbel

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka