Dagen efter operation "bilder"

Sv: Dagen efter operation "bilder"

-----------------------------------

Senast ändrad:

Problem har jag aldrig skrivit att det är=) Dock skönt om han kan få vara utan tratten. Vilket han faktiskt är, större delen av dagen. Verkar inte alls bry sig om såren!

Kan man gå ut på en lugn promenad 2*30 min/dag? Är just nu bara ute och rastar honom. Dvs han gör sina behov(ca 15 min åt gången)

Kan man gå ut på en lugn promenad 2*30 min/dag? Är just nu bara ute och rastar honom. Dvs han gör sina behov(ca 15 min åt gången)

Är inte detta sådant du borde prata med din veterinär om?

inte nödvändigtvis=) men visst kan jag ringa honom. Dock lite svårt nu när det är helg=)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 539
Hästvård Min lilla tjej som alltid varit "frisk" har all världens trubbel med sin kropp :( Känner på mig att det här kommer bli långt. För just...
Svar
18
· Visningar
3 448
Senast: Nethril
·
Hästvård Hej Allihop! Nu önskar jag att någon av er alla kloka Bukefalister kan hjälpa mig med detta- Min lilla häst måste klippas, jag ser...
2
Svar
25
· Visningar
3 920
Senast: Grannox
·
Hästvård Hur allvarlig ska ett sår verka för att ni ska ringa efter veterinären? Hur länge bör man avvakta annars? Det är så att min lilla...
2
Svar
24
· Visningar
3 084
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar