- Svar: 4
- Visningar: 775
Detta blir lite kortare än det tidigare. Jag kommer inte i håg så mycket.
Det var i högstadiet, början av terminen för det var varmt ute. Av någon anledning hade alla killar syslöjd.
vi var indelade i grupper om fyra och satt i sy-salen runt stora bänkar.
Vad jag och de andra sydde kommer jag inte ihåg, spelar inte så stor roll.
Medan jag sydde på en maskin känner jag plötsligt hur ett måttband lindas runt min hals och dras åt.
Jag kämpar emot genom att köra upp tummarna mellan måttbandet och halsen för att hindra strypningen.
Det funkar ett tag tills jag hör J att han behöver hjälp och jag känner hur mina armar bryts bakom ryggen.
Ett litet tag senare blir allt svart.
Jag vaknar upp till ett stort skratt i salen. Jag ligger på golvet och känner mig jätte yr.
Orkar inte vid detta lag inte ens anmäla det eller säga till någon.
Jag önskade att jag inte hade vaknat upp. dagarna var en plåga och jag kände mig totalt oönskad i värden och hade inget att ge den.
Innan jag gick hem väntade jag ett bra tag på toaletten och tog en annan väg hem.
Ville inte hem men hungern tvingade mig att ta mig hem.
Jag skolkade 3 dagar efter detta och blev utskälld av en lärare av detta.
Det var i högstadiet, början av terminen för det var varmt ute. Av någon anledning hade alla killar syslöjd.
vi var indelade i grupper om fyra och satt i sy-salen runt stora bänkar.
Vad jag och de andra sydde kommer jag inte ihåg, spelar inte så stor roll.
Medan jag sydde på en maskin känner jag plötsligt hur ett måttband lindas runt min hals och dras åt.
Jag kämpar emot genom att köra upp tummarna mellan måttbandet och halsen för att hindra strypningen.
Det funkar ett tag tills jag hör J att han behöver hjälp och jag känner hur mina armar bryts bakom ryggen.
Ett litet tag senare blir allt svart.
Jag vaknar upp till ett stort skratt i salen. Jag ligger på golvet och känner mig jätte yr.
Orkar inte vid detta lag inte ens anmäla det eller säga till någon.
Jag önskade att jag inte hade vaknat upp. dagarna var en plåga och jag kände mig totalt oönskad i värden och hade inget att ge den.
Innan jag gick hem väntade jag ett bra tag på toaletten och tog en annan väg hem.
Ville inte hem men hungern tvingade mig att ta mig hem.
Jag skolkade 3 dagar efter detta och blev utskälld av en lärare av detta.