Där försvann det argumentet

Sv: Där försvann det argumentet

Men precis! Trodde detta var något som "alla" visste, sedan länge.
 
Sv: Där försvann det argumentet

Ännu ett bra argument för att INTE röka - man får hängbröst!!!!:D Ska ja informera alla tjejer jag känner som röker om...:devil:
 
Sv: Där försvann det argumentet

Vad som är ointressant för dig kan ändå vara intressant för andra, eller?:smirk:
 
Sv: Där försvann det argumentet

Tänk om AB kunde komma med nyheter någon gång :crazy:

Jag har hört ganska många yngre mammor som inte vill "förstöra" sina bröst med amning, trots att man tycker att de flesta borde veta att det inte har någon större betydelse.
Så det är nog en skröna som "hänger med" :rofl:

Mina små ärt-bröst skulle nog inte ens kunna hänga, hur mycket dom än försökte! :)
 
Sv: Där försvann det argumentet

Jag har hört ganska många yngre mammor som inte vill "förstöra" sina bröst med amning, trots att man tycker att de flesta borde veta att det inte har någon större betydelse.
Så det är nog en skröna som "hänger med" :rofl:

Mina små ärt-bröst skulle nog inte ens kunna hänga, hur mycket dom än försökte! :)

Nä det är ju graviditeter som förändrar kroppen.
 
Sv: Där försvann det argumentet

Men då är jag en avart . Jag röker inte och mina bröst hänger rätt bra efter att ha ammat 3 barn :crazy:
Innan sat de liksom på rätt plats nu hittar jag dem placerade på översta valken typ alternativt i armhålan om jag ligger på rygg:angel:
/Cetzy
 
Sv: Där försvann det argumentet

Du har väl kanske varit gravid tre gånger då, om du har ammat tre barn? Det är graviditeten som får brösten att ge sig iväg nedåt, inte amningen.:idea:
 

Liknande trådar

Övr. Barn 4 åringen är superförkyld med en fruktansvärd hosta. Hon tycker såklart att det är jättejobbigt och blir ledsen vilket gör att hon...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Kilauea
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 151
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
533
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp