MidnightSoul

Trådstartare
Ska beställa hem min första Da bird till katten hur många refills kan det vara bra att beställa hem? Finns inte refills till den på sidan jag brukar beställa hem mat från så tänkte det skulle räcka ett tag så man sliper betala frakt i onödan inom en snar framtid.

Ska beställa hem min första Da bird till katten hur många refills kan det vara bra att beställa hem? Finns inte refills till den på sidan jag brukar beställa hem mat från så tänkte det skulle räcka ett tag så man sliper betala frakt i onödan inom en snar framtid.

Jag beställde tre. En som ligger framme hela tiden (annars gapar Skönhetsmissen hål i huvudet på mig), och två för att fylla på. En har blivit strimlad än så länge.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 744
Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 646
Senast: Wille
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Tuggben
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka