Härligt att läsa att du har så positiva erfarenheter! Vad skönt att kunna vara rak med vad man gillar och vill ha.
Oj! Grattis till att hitta honom och till giftermålet
Men usch, så hemskt !
Okej! Använder du vibrator då, eller utan?
Ja, verkligen!
---
Jag jobbar ju som sagt på att kunna prata om sex och våga säga vad jag vill ha och behöver (eller ja,
jobbade... lever just nu i Covid-celibat sen snart två år, heja)... Jag har tänkt att det här med att våga ta fram en vibrator är en bra grej. Fast krönikan fick mig att tänka efter lite... det är kanske inte bara bra? Fast, jag vet å andra sidan inte vad som fungerar för mig utan den så... borde väl lära mig det själv först och främst, för att kunna visa... extra svårt annars.
Fast nej, det känns ju inte som om de killar jag varit med varit så väldigt intresserade av att försöka få mig att komma heller... med undantag för mitt ex då och så en (möjligtvis två) som det nog hade kunnat bli bra med om vi fortsatt träffas... Men, som sagt inte enkelt när jag inte varit så bra på att prata om det och inte heller vetat vad jag gillat/gillar, men ändå, det ligger ju på båda att det ska bli bra...