• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Loglady
  • Startdatum Startdatum
L

Loglady

Hur är avkommorna till den kirländska hingsten Cruising, och finns det många i Sverige?

nja .. jag tror inte att det finns inte så måga avkommer av han .. Men det är många som imoprear hästar från irland som är efter han eller Clover Hill .. Det finns ju måga hästar i Irland som är efter Cruising eller Clover Hill tex. Den svara hingsten Boherdal Clover är efter Clover Hill och är skitduktig .. Medan Killossery Kruisette är efter Cruising som också är duktig ..

Hej! Gå in på den officiella hemsidan med hingstar. www.ihb.ie
Där finns alla registrerade avkommor efter Cruising som står i Irland. Jag har själv haft ston hos honom och han är en ganska liten, egensinnig hingst med ett stort hjärta.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Roheryn
·
Avel Någon som har avkommor till denna hingst? Vad har ni att säga om dem?
Svar
6
· Visningar
564
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.