beauspirit
Trådstartare
Var finns det cremefärgade ridbyxor till bra pris? behöver inte vara skodda, ska bara ha som tävlingsridbyxor.
weshop alltså.
nu när jag får sålt min sadel så har jag råd att byta ut min "tävlingsgarderob" och ska byta till cremefärgat i byxor och skjorta, köpa en Victor Hugo kavaj i brunt eller Threadstone mörkbeige kavaj, cremefärgat schabrak med brunt kantband och guld pp, brun Equiline luva med guld pp, JW hjälm osv.
eftersom det blir mkt jag ska köpa så vill jag gärna hitta ett par billigare ridbyxor.
helst inte mer än 500 kr.
någon som vet en snygg bra och hyfsat billig cremefärgad skjorta i någon webshop?
de shopar ja kommer beställa saker från redan är :
hastshopen.se
ridsportshopen.com
ev. lillhastenistav.se
men har inte hittat några cremefärgade ridbyxor där .
weshop alltså.
nu när jag får sålt min sadel så har jag råd att byta ut min "tävlingsgarderob" och ska byta till cremefärgat i byxor och skjorta, köpa en Victor Hugo kavaj i brunt eller Threadstone mörkbeige kavaj, cremefärgat schabrak med brunt kantband och guld pp, brun Equiline luva med guld pp, JW hjälm osv.
eftersom det blir mkt jag ska köpa så vill jag gärna hitta ett par billigare ridbyxor.
helst inte mer än 500 kr.
någon som vet en snygg bra och hyfsat billig cremefärgad skjorta i någon webshop?
de shopar ja kommer beställa saker från redan är :
hastshopen.se
ridsportshopen.com
ev. lillhastenistav.se
men har inte hittat några cremefärgade ridbyxor där .