Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nu har jag betäckt mitt sto med Cornetto, har inte varit på kontrollen än men hoppas det tagit sig Några fler som har betäckt med Cornetto eller har några avkommor efter honom? Skulle vara kul o se några
Ahh vad roligt.. har träffat Cornetto en hel del denna vår och sommar, har nämligen två ston på stationen där han står!
Fick en avkomma e. Cornetto 2003, en snygg hingstunge som tyvärr ser ut att bli lite väl liten (men mamman spelar stor roll där) Hon är bara 156 cm i mkh.
Bilder finns på min hemsida.
vad kul! jag har hört att Cornetto-avkommorna blir jättestora, men det är ju bra att det finns mindre oxå!! jag blev lite orolig ang. storleken då mitt sto är ganska stor, ca 169 cm hur är han i temerament, exteriör osv?? såg Cornetto när jag betäckte på eklunda, riktigt snygg faktiskt!!
När jag träffade honom så bet han mot folk. Men hingstar som betäcker och inte får vara ute i några större hagar tycker jag har en rätt bra ursäkt för sånt. Jag tyckte han var urläcker, men jag kan inte läsa av exteriörer så utan går bara efter egen smak.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.