Corlensky G-Highlight- Tammerfors XX

kvasthulda

Trådstartare
Vd tror ni om den kombinationen?
Stoet i fråga har gångartsdiplom som 4-åring och lämnat en avkomma med hoppdiplom.
Hon är 160cm hög av trevlig typ.
Ventilera gärna:bump: :bump:

Sv: Corlensky G-Highlight- Tammerfors XX

Fattar jag det rätt att du har ett Highlight-Tammerfors xxx-sto som du funderar på att betäcka med Corlensky G?

Låter som en avkomma som definitivt kan hoppa, och med tillhörande prestationspsyke.

Vad kommer efter Tammerfors?

Tycker det låter intressant. Både Highlight och Corlensky har typ, hopp och gång. Tammerfors finns ju lite här och var bak i stammar på hästar i svårklasshoppning. Hade inte Pär-Ola Nyström en med Tammerfors bak i stammen??

Hur som helst jag är supernöjd med min hingst e: Corlensky. Han är så ädel, korrekt i benen och kroppen, framåt och orädd. Han far runt ute i hagen, hoppar över stubbar, vattenpölar och stenar. Stackars Emmie hon har fullt upp att hänga med.

D'Artagnan var efter Tammerfors.

Moderne är morfar till Flippan.

Hartlake var morfar till Up to Date e Unikum som gick svår nternationell fälttävlan, har för mig att han avr med i OS -84.

Sen vet du väl att Tammer Fors är morfar till Mister Pooh?:)

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör... 2
Svar
20
· Visningar
3 345
Senast: Jate Volim
·
Avel Lång historia kort: Jag har ett sto som ska dömmas ut som ridhäst pga skada orsakad av "yttre våld" och istället användas till avel (har...
Svar
3
· Visningar
1 439
Senast: jerseyko
·
Avel Vad tror ni om detta ? http://www.asvh.se/avel/sto-poolen "Det här är kriterierna för att ingå i selektionspaketet Grundkriterier: 1...
Svar
17
· Visningar
2 120
Avel Slänger upp tråden för en bekants räkning. De har ett sto, Filippa, efter Cardento-Jaguar...
Svar
6
· Visningar
1 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka