Corland vs Casir Ask

Hippocampus

Trådstartare
Corland vs Casir Ask? Är det liknande ston man använder till dessa? Vad är det för ston? Vilken av hingstarna har förärvat sig bäst? Har hört att båda kan lämna litet och inte så bra överlinje?
 
Sv: Corland vs Casir Ask

jag äger ett sto e. Corland. Hon är liten, men ger inte litet själv. Hon har en helt okej överlinje men en häst är nog för lite referensmaterial...

Ser man till blup så ligger ju Corland betydligt högre på hoppsidan alla punkter
 
Sv: Corland vs Casir Ask

Köpte i januari ett 14 årigt avelssto e Corland, hon är inte liten även om hon SER liten ut, men det beror mer på att det andra stoet är 177 ;)
Min Corland märr är 168 cm. Snygg i typ men lite åt det "lågställda" hållet uppställd trots att hon är "mager"... Långlinjerad kanske det kallas då ;)

Har för mej att Corland va "jätte i ropet" för några år sen ;) Därför slog jag till då jag tror på blodet ;) Sen verkar hon däremot inte trivas hos mej (tyvärr) men men ...
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: tanten
·
Övr. Katt Hej! Jag har länge varit otroligt sugen på en katt nu. Haft det hela livet fram tills för några år sedan. Jag bor litet, 25 kvm. Men har...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej, Vi har en underbar labrador (6,5 år). Tidigare var vi fodervärd, i 1,5 år, till en annan labrador (8 år nu) som sedan blev...
Svar
19
· Visningar
2 093
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Sommaren närmar sig och med det sommarens plåga, insekterna. Jag skulle behöva era bästa tips på produkter och liknande för att göra...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp