Cool On Track - Back on Track

Sv: Cool On Track - Back on Track

Är det kylsprayet? Det har jag använt och jag tycker det är bra. Har provat på mig själv också och kände klart och tydligt kylande effekt.

har använt den väldigt länge och den har verkligen en kylande effekt, bra resultat.

Jag ska prova det nu efter att du startat den här tråden, min ridsportsaffär tar in en flaska så ska jag prova. Jag kyler alltid benen efter arbete och funkar det här skulle det ju iaf spara tid! Ska bli spännande och se hur det funkar, jag är jättenöjd med mina BoT-paddar så jag är hoppfull! Inte så dyrt heller!

Jag har provat det och var inte nöjd, kände inte någon effekt iallafall. Ska man kyla är det bäst att spola benet med kallt vatten. Då vet man att det fungerar iallafall.

Tänk bara på att det är karens på tävling för det.
Hade kontakt med BoT, från affären där jag brukar köpa mina BoTprodukter, o det skulle skrivas ut på de flaskor på nästa leverans.

kanske att du spätt ut de med för mkt vatten?

jag har både provat helt koncentrerat på mig själv och även utspätt i många grader, på allt har jag känt en effekt.

Jag använder det till mina hästar. Har provat det på mig själv & kände effekt :)

Ja nu ska det stå men förut hade BoT missat det och hade jag inte frågat hade vi använt det..inte roligt.

Nu har jag haft det ett par veckor, jag tycker det verkar funka asbra! Min häst är jättefin i benen och luktar gott om dom oxå :rofl:
Det är riktigt drygt och lär räcka hur länge som helst. Han får det när han har gått hårda pass eller på hårt underlag.
Så jag är nöjd som satan hittills!

Liknande trådar

Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Jag har tältat en del med vovvarna denna sommar och det har varit riktigt mysigt. Men jag har lite svårt att bedöma om nätterna är för...
2
Svar
20
· Visningar
1 033
Senast: __sofia__
·
Hästvård Lindrig senskada av förstärkninsbandet höger fram 4/10. Ska nu skrittas. Någon som sitter på något typ av progressionsprogram? Nu...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix