Conthinder

Freazer

Trådstartare
Jag är väldigt förtjust i Conthinder avkommor. Han verkar vara valack nu enligt Horsetelex. Är det någon som har avkommor efter honom eller vet om det finns fryst?

Jag har ridit och tävlat en i fälttävlan under en period. Av stoets avkommor har jag förstått att denna är känsligast av dem, men också (i mitt tycke) den med absolut mest kapacitet. Fin ridbarhet, mycket scoop & försiktig men behövt tid att mogna.

Jag har ridit och tävlat en i fälttävlan under en period. Av stoets avkommor har jag förstått att denna är känsligast av dem, men också (i mitt tycke) den med absolut mest kapacitet. Fin ridbarhet, mycket scoop & försiktig men behövt tid att mogna.
Det är ungefär så jag skulle beskriva de två jag haft förmånen att rida😃 Kul om det är ngt ”typiskt” för avkommorna!
Hoppas på att få tag i fryst 😇

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Piaff
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Shaggy
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama