Connemarahingsten Janus död

Sv: Connemarahingsten Janus död

En väldigt fin hingst har gått vidare. Har själv en avkomma här hemma.
 
Sv: Connemarahingsten Janus död

Tråkigt :(

Jag klappade och fotade Janus i sin box under Nordiska Häst i Jkpg 1995. Visste då inte vad han skulle bli eller vem han var men fick ju läsa det i tidningarna när jag blev lite äldre ;) Jag var 11 år då :p
 
Sv: Connemarahingsten Janus död

:eek:

Förfärligt tråkigt för ägarna men också för connemaraaveln i Sverige och Irland.

:cry:
 
Senast ändrad:
Sv: Connemarahingsten Janus död

Tråkigt :(

Jag klappade och fotade Janus i sin box under Nordiska Häst i Jkpg 1995. Visste då inte vad han skulle bli eller vem han var men fick ju läsa det i tidningarna när jag blev lite äldre ;) Jag var 11 år då :p
åh, även jag träffade Janus på Nordiska Häst, måste varit samma år antar jag.
En fantastiskt fin häst var han!
 

Liknande trådar

Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
64 299
Senast: Voeux
·
  • Artikel
Hästnyheter Först sköts den 20-åriga, sjuka hästen i hagen. Sedan misslyckades ägaren med att elda upp den. Det förkolnade kadavret låg därefter...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sverige förlorade en av sina ELIT-premierade connemarahingstar när Öxenholm Marble Jr fick avlivas av åldersskäl.... Källa / Läs mer...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: rubytoo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp