F
fluffagget
Hjesan. Har funderingar på att betäcka connemara ponnyn här hemma. Är intreserad av en gulbrun hingst med bra gångarter. finns det någon i närheten av Halland?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gulbrun är väl bara Poeten?
kopierar lite från en gammal tråd, dessa hingstar finns i Halland... :P
"Rolls Royce, lämnar fina gångarter, ngt gracila avkommor.Elit prem.
Lofty Roderic, bra temp, fina hoppförmågor, bra extriör...
Cosheen Finnbarr- har "ALLT" enligt mig...![]()
Poetic justice- enorm hoppförmåga, bra storlek, dock ngt tufft temperament!"
Dessutom är Lofty Roderic kastrerad...
Är han??? va tråkigt![]()
är han kastrerad
varför då ??
De gulbruna som finns är ju poeten och även Caste nånting JJ , minns inte vad han heter exakt nu.
Sen finns de hingstar med gulanlag, bla Grange flynnsparrow.
Betäckte en skimmel med honom o fick en guling.
Ja, det är jättetråkigt. Vilken stam har ditt sto? Varför vill du ha just en gulbrun hingst? Nyfiken bara...
Ja, det är jättetråkigt. Vilken stam har ditt sto? Varför vill du ha just en gulbrun hingst? Nyfiken bara...
jag kan egentligen ingenting om färger och de var hon som registrerade o ritade av fölet för passet som sa att de kom från pappa flynn för att han var ljusare brun mot mulen.. alltså lite gul vid mulen.
Castleside JJ.ärCaste nånting JJ , minns inte vad han heter exakt nu.
Nä hon sa inte att flynn var gul , däremot att han hade anlag för gult eftersom han var ljusare vid mulen.
Min guling är ju onekligen gul så där var de inga problem att identifiera färgen men visst är de märkligt att dom får vara kontrollant om dom inte kan såna saker.
kul att vi redde ut de här nu , slipper jag fundera mera![]()