Commander Crew vs. Going Kronos!

Trygg

Trådstartare
En miljon i förstapris!

Nu tror jag att Ludde skulle ha ställt upp gratis för är det någon som vill bjuda på travsport så är det han!:bow:
(Har nämnt detta förut men Ludde ville ju tex. att Revenue skulle möta Gidde i ett världsrekordsförsök på Tingsryd men Bender sa nej då han tyckte att förstapriset på 380 000:- var för lågt..)

Tror ni att detta spännande möte ens kan bli av?
Vem står i så fall som slutsegrare?

Tydligen tror majoriteten att Commander Crewe skulle ta hem det men jag tror på Going!

Även om det här loppet inte blir av så tycker jag att tränarna ska ha en eloge för att dom vill bjuda publiken på sina hästar!:love:

Sv: Commander Crew vs. Going Kronos!

Självklart vinner Commander Crewe vem annars?? Förresten så tycker jag gott att dom kan göra upp titeln i Gatuloppet och ingen annanstans.

Var det inte i Tidaholm som Torvald Palema fick sig en genomkörare inför Copenhagen Cup?

Fasen, ni lockar ju storstjärnor dit ju!:D

Jojjomen, snabb som satan var han med. Jag han knappt se han ju...:(

Jag älskar Commander Crowe. :love:
MYCKET svag för fuxar dessutom.

MEN jag måste säga Going Kronos......för övrigt inte många som slår den utstrålningen!!! :bow:

Till sist så undar jag om Trygg kör med en slamkrypare...Commander Crew(???)...finns inte. ;)

Till sist så undar jag om Trygg kör

Ska det vara bl framför undar där Acka?

Det var det jag hoppades att folk skulle göra nämligen när dom såg rubriken!!:rofl:

Visste att du skulle se det!!:D:love::D:love:

Ska det vara bl framför undar där Acka?

Det var det jag hoppades att folk skulle göra nämligen när dom såg rubriken!!:rofl:

Visste att du skulle se det!!:D:love::D:love:

Det jävligaste var att jag faktiskt såg "undar" men precis hade tryckt på "Skicka svar". :)
Funderade genast på att redigera, men tänkte att min "Trugg" hon behöver ha ngt att slå tillbaka på...:) ;)

Men annars omger du dig mycket med undar. Hundar, hästar som rundar, man mår bättre om man sundar osv osv.

Äsch, bäst jag går innan tramset förpassas till papperskorgen!:D

Det är ingen som förstår när vi underf-undar!:p

Ja du... Jag tror att positionen dom hamnar i spelar roll. Sen kan det gå i lustempo.
Tycker det hade vatt roligare om dom mötts i vanligt lopp.
Jag tycker det är helt två olika hästar. Känns som om Going är mycket bättre på kort än Commander.
Undrar just hur sistnämda hade klarat sig i elitloppet.. Ja... vet inte. Men jag älskar den hästen o de hade ju vatt skoj om han hade klarat av dom med!!

Jag älskar Commander Crowe. :love:
MYCKET svag för fuxar dessutom.

MEN jag måste säga Going Kronos......för övrigt inte många som slår den utstrålningen!!! :bow:

Till sist så undar jag om Trygg kör med en slamkrypare...Commander Crew(???)...finns inte. ;)

Måndag morgon du vet....

Finns bara en som kan slå Commander Crow å det är Johnny mä
svajen :)

Inte för att jag förstod innebördet av ditt inlägg (att Johnny mä svajen :eek: alltså är så in i helsikes snabb och väljer att springa bredvid?? Trodde att det bara fanns en Johhny Bråttom!) men jag vill ge hästen återupprättelse!

Commander Crowe heter han och ingenting annat!

Får skylla på att jag föredrar Chevy Chase framför Russel och därför inte har koll på stavningen!:angel:

Annars har ju det här tvåhästarsmötet dömts ut av de flesta så det lär nog aldrig bli verklighet.
Synd. Även om folk kallar det ett jippo så tror jag ändå att sporten skulle vinna på att arrangera fler sk. jippon!:p

Ja, vilken häst!:bow:

Nu när han är så nära får han inte snubbla på mållinjen!
Jag trodde bara för ett år sedan att Legolas rekord skulle vara helt omöjligt att slå i våra tider!

Finns bara en som kan slå Commander Crow å det är Johnny mä
svajen :)

Trygg. :love:
Jag tolkade detta inlägg som om att det bara är en som kan "slå" Commander Crowe och det är Johnny med svajen, d.v.s kusken Johnny Takter med sitt körspö.
Alla andra göre sig icke besvär liksom....:)

Men jag kan ju förstås i vanlig ordning ha helt fel. ;)

:rofl::rofl:

Jag tänkte så med först!
Sen fick jag helt andra bilder -för mitt inre- hur Johnny med Svajen står i (His Majestys?) sovrum med suspen på, har bytt körbootsen mot cowboydito. Hans frisyr har en än gång hämtat inspiration från Marge Simpson, han slänger fimpen och sätter klacken över. Sen tar han fram "svajen"..

-Acka!!!
*nu skriker jag här med!*:eek:

Det är vår, jag är singel. Jag måste göra någonting åt detta...:angel:

I kväll ska jag åtminstone till Åby och gnägga.
Kommer inte kunna se något seriöst i Johnny Takters styrningar idag! ;)

Senast ändrad:

Haha, vad har du knaprat idag? :rofl:

Men jag måste erkänna att jag fick ungefär samma associationer... "Jonny med svajen", det låter liksom lite...eh, smutsigt... :o

Men....!!!

Hur tänker ni?? :o
Jag skulle då aldrig komma på tanken. :angel:

Jag är en präktig fyrbarnsmor, aldrig ngt snusk, bara jungfrufödslar. ;)

Det måste vara något i luften (feromoner kanske eller vad de kallas), jag skulle aaaaldrig tänka sådana tankar av mig själv... :angel:

(johnny snärtar till med svajen, hans lugg vajar av vinddraget och det går liksom en darrning genom luften....*censur* i sänggaveln efter det att *censur* och *censur*....sedan blir allt tyst.)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka