Come Fast** - D-Day

Sinfonie

Trådstartare
Vilka hingstar tror ni rent hypotetiskt skulle fungera bra med ett sto Come Fast** - D-Day - Monaco?

Stoet visades som föl med 48 poäng, grov i modellen, rör sig helt okej, är lite markbunden, kanonfin att hantera från marken, fantastisk spänst i hoppningen (hänger dock lite ifram, men mycket bra i bak, fått otroligt mycket lovord av Uno Boman), mycket känslig i munnen och lätt i bak :p

Senast ändrad:
Sv: Come Fast** - D-Day

Har du någon uppställningsbild på stoet?:)

haha, inte tänkte jag så långt,
och när jag kollade på bilderna hittade jag antingen en ojämn liten två åring eller en säl till tre åring ;)
Alla bilder från träningar och sånt försvann senaste gången datorn kraschade..
Så jag åkte till stallet för att ta kort på henne, dessvärre så var inte vädret på min sida, så det blev bilder i stallet, och eftersom stallgången inte är så optimal så blev det boxen. Underbar bildkvalité också :angel:
Men man ser ju hästen :D

P1010028.jpg

P1010036.jpg

Jag antar att du vill ha en dressyhingst, eller? Jag är mer hemma på hopp. Men lite idéer kanske:D
Hon har lite sluttande kors, men jag tycker hon är fin fram.
Det finns flera tjusiga importhingstar, jag skulle ha svårt att välja om jag skulle avla gångarter:crazy:
Men om vi ska ta välbeprövad, svenskkända hingstar så,
Rambo, Nobel, Master och Briar kanske:idea:

Liknande trådar

Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 616
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka