Clinton Anderson *film*

Sv: Clinton Anderson *film*

Cool. Finns en circus tant jag känna som göra sånt med fem arab hästar.
Alltid rålig att se andras häst begåvning.

Jag var och sag hans 2 dagars clinic i Harrisburg Pennsylvania forra aret.
Valdigt mycket show men ocksa mycket informativ,mycket roligt att se hur han arbetade med andras "problem haster".
Anvande lite utav hans ide med min egen hast som total vagrade att ga pa slapet.Fungerade pa min men inte pa den andra hasten i varat stall som har samma problem.
Hans 2 hastar som han hade med sig var helt fantastiska att se :)

Tack att du kom in med nåt rolig, det har varit så jobbig/trokig det sista tiden.

Jag var bara på Chappis en dag, hoppas non av dom andra starta en tråd och berätta hur det var.

Ja det behövs lite nytt och kul här nu!

Jag var inte på Chappen men en av mina vänner/hästköpare var där med sin fina appaloosa som han har köpt av oss och gjorde finfina resultat i Pole Bending och Barrel Race iallfall :D Mycket bra gjort i ett stort startfält!

Deras Liv Systom funke inte för mig och jag kom inte in för att se Results :crazy:
För vante tills RHC har hunnit kom igång med siten, dom har haft fullt upp.
Har hört det var mycket folk i helgen :banana:

Jag tycker det är spännande att hästen hela tiden ökar tempot när han är längre bort från mannen, och sakta ner när han kom nära inpå.
Det är ju inspirerande:-)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 662
Senast: Enya
·
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka