Först jobb halvdag (om jag inte flexar ut eftersom ingen annan verkar planera att jobba, men det fÄr ork och vÀder lite styra), och sen blir det bal pÄ slottet pÄ kvÀllen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TyvÀrr Àr de fylleslag pÄ mÄnga stÀllen. Oftast Àr det helgen dÄ flest ungdomar debuterar att dricka alkohol.Alltid lika förvirrande nÀr vuxna benÀmner det som en dag för fylleslag förutom studenttraditioner pÄ vissa stÀllen med eller utan alkohol sÄklart. Jag ska nog i smoothieandan Àta glass om vÀdret tillÄter. Lite osÀkert om det blir jobb eller inte.
Ungdomar förstÄr jag. Eller ok det förstod jag knappt dÄ med tanke pÄ vÀdret hÀruppe oftast och en oförstÄelse för varför just den dagen Men visst, de var vÀl lediga dagen efterTyvÀrr Àr de fylleslag pÄ mÄnga stÀllen. Oftast Àr det helgen dÄ flest ungdomar debuterar att dricka alkohol.
Ăr det förĂ€ldrarna som langar till dom dĂ„TyvĂ€rr Ă€r de fylleslag pĂ„ mĂ„nga stĂ€llen. Oftast Ă€r det helgen dĂ„ flest ungdomar debuterar att dricka alkohol.
Ă€r vĂ€l nĂ„gon fulgubbe ur bakluckan, kĂ€nner du inte sĂ„na?Ăr det förĂ€ldrarna som langar till dom dĂ„
Ungdomar pÄ valborg + grupptryck +nu jÀvlar i mig Àr det fest = Hade jag kul igÄr + pÄt igen pÄ midsommaraftonUngdomar förstÄr jag. Eller ok det förstod jag knappt dÄ med tanke pÄ vÀdret hÀruppe oftast och en oförstÄelse för varför just den dagen Men visst, de var vÀl lediga dagen efter
Att vuxna sÄsom i trÄdstarten kallar det Ärets fylleslag och har flaskor i rubriken dÀremot
Har man fyrverkerier pÄ valborgJag jobbar natt. LÀr bli livrÀdd nÀr fyrverkeriet drar igÄng och tÀnka pÄ alla oskyldiga djur som Äterigen fÄr lida av mÀnniskans dumhet.
DÀr jag vÀxte upp hade man det.Har man fyrverkerier pÄ valborg
Ungdomar förstÄr jag. Eller ok det förstod jag knappt dÄ med tanke pÄ vÀdret hÀruppe oftast och en oförstÄelse för varför just den dagen Men visst, de var vÀl lediga dagen efter
Att vuxna sÄsom i trÄdstarten kallar det Ärets fylleslag och har flaskor i rubriken dÀremot
Edit: kanske inte lÀste varje ord i TS men ÀndÄ
Inte i den landsÀnda jag vÀxte upp, skönt att slippa det!Har man fyrverkerier pÄ valborg
Japp, nÄgon mil hÀrifrÄn utlovar de stoooort fyrverkeri. Det Àr kul nÀr jag inte Àr hemma hos hÀstarna.Har man fyrverkerier pÄ valborg
FörvĂ„nansvĂ€rt mĂ„nga tyvĂ€rr.Ăr det förĂ€ldrarna som langar till dom dĂ„