Citygross säljer BRA hästutrustningen tillfällighet,eller här för att stanna?

Fibusen

Trådstartare
Var in till falun på citygross här för nån vecka sen,och jag hittade på en hästavdelning,bara skitsaker tänkte jag,men vart mäkta förvånad när jag gick dit och såg att dom hade RIKTIGA grejer,tex. Hdr träns,euqipage,hansbo,globus,m.m. Alltså inget som typ på rusta eller öb..

Riktigt fina lädersadelgjordar,täcken,transportskydd,graninge ridstövlar,hjälmar...Listan kan göras lång..

Frågan är om nån vet om det kommer finnas där som deras sortiment,eller var det bara en tillfällighet?

Sv: Citygross säljer BRA hästutrustningen tillfällighet,eller här för att stanna?

vi har citygross här i sthlm också och även dom har ett ganska brett hästsortiment med prylarna du skrev. Det har funnits rätt länge och jag är ganska säker på att det inte är en tillfällighet. Bra va? :D

Sv: Citygross säljer BRA hästutrustningen tillfällighet,eller här för att stanna?

Sist jag var på Ekohallen i Hbg så hade de inga saker alls och då sa personalen att det är för att de ska sälja sin hästutrustning genom Citygross i fortsättnigen.

CityGross här i Växjö har sålt hästsaker med bra märken hela tiden, det hette Eko innan, och då sålde också hästsaker...

Vet inte riktigt hur länge de har funnits i stan men ett par år är det nog,men med den rejält tilltagna avdelningen de har här så är det inte bara tillfälligt.

Här säljer de foder och stallutrustning också. :)

*kl*

Vet någon om de har hästgrejer på Citygross i Mantorp nu också? Eller är det för nära till Travshopen kanske

"vårt" citygross ligger bara några meter från en rätt stor hästbutik, så det tror jag inte spelar någon större roll..

Jag var på Citygross nånstans i Skåne för nåt år sen, och då hade de jättebra grejer! Köpte en hel del där :angel: Om jag bara kommer ihåg var det var jag var nånstans så kommer jag åka tillbaka dit nästa gång jag ska handla ridbyxor, chaps och skor, för det var riktigt billigt där.

vi har citygross här i sthlm också och även dom har ett ganska brett hästsortiment med prylarna du skrev. Det har funnits rätt länge och jag är ganska säker på att det inte är en tillfällighet. Bra va? :D

vart i sthlm ligger sitygross?

i vanliga fall hade jag hänvisat till google eller hitta.se men idag är jga snäll.:devil:
det ligger i bromma i gamla carlsbergbyggnaden.

vart i sthlm ligger sitygross?

Du har en i bromma och en i kungens kurva. Det är dom vi brukar åka och handla på. Sist ja va i bromma så handlade ja en hel den häst prylar som ja inte riktigt hade råd med.. Men kan man låta bli? ;)

Eko i Halmstad blev Citygross, då tog dom bort alla hästgrejer, bara foder kvar! :devil: :mad:

citygross och eko har på vissa platser slått ihop sig och därför finns där skapliga hästsaker;)
Är ju samma utbud som eko har vanligtvis

Senast ändrad:

Är priserna lägre än normalt eller är det normalpiser även på CG?

Generell fråga.
Är det någon som vet om de säljer hästsaker på Citygross i Malmö? Vi har ju fortfarande kvar Eko som säljer.:confused:

Du menar inte att en av mina favvos ställen att handla hästgrejor hos inte längre har det ???

Utan Hööks är det enda stället :crazy:

Förutom Hästshopen inne i Halmstad alltså...

Någon som varit på EKO i jönköping på sistonde och vet om DOM har kvar sitt hästsortiment ???

Vi ska få citygross här i norrköping, öppnar på onsdag.
Och dom har skrivit i tidningen att dom skulle ha en hästavdelning :banana: :bump: :banana:
Men lär nog få vänta några dagar innan man beger sig dit folk blir som galna när något nytt öppnar :)

Jag blev mycket besviken :mad: när de helt plötsligt bara plockade bort hästgrejerna från Eko Halmstad. Närmaste för mig blir förmodligen Citygross Hyllinge.

Vi har citygross i Falun! Här säljer dom ALLT en vanlig hästaffär har förrutom sadlar. De har precis börjat med foder också. Priserna är lägre dock har de precis öppnat så allt har inte kommit fram än. Har köpt både cavalloridbrallor och en kyra k jacka där :love:

Du menar inte att en av mina favvos ställen att handla hästgrejor hos inte längre har det ???

Utan Hööks är det enda stället :crazy:

Förutom Hästshopen inne i Halmstad alltså...

Någon som varit på EKO i jönköping på sistonde och vet om DOM har kvar sitt hästsortiment ???

Jo det är sant. Vi frågade i kassan och så var det.. :mad: Hööks o hästshoppen är ensamma nu, Granngården har ju inte så mycket direkt. Hästhoppen har skitabra service och underbara grejer, men ibland för dyrt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka