Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Freydis skrev:Ehhhhh...... fattar kanske långsamt, men.... hur bär jag mig åt för att citera??? Särskilt om jag bara vill citera del av text..?
/Freydis
Freydis skrev:Särskilt om jag bara vill citera del av text..?
Freydis;4596639___ Jaahaaaaaaaaaaaaaa...... Fattar!!!!! Tusen ödmjuka tack!!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:[/QUOTE skrev:Alla borde veta hur man citerar. Det är en bra funktion.
Alla borde veta hur man citerar. Det är en bra funktion.
Men hur gör man för att få in många citat i sitt svar då?
tex, om jag vill ha in både marks och Freydis citat i mitt svar? (utan att kopiera)
Nehe jag kunde inte förståååå att du skulle svara så
GUD VA SMART
A_K_N;6624309 )()( Varför i hela fridens namn ställde du då frågan :rofl: Och man kan faktiskt få med svar från andra trådar oxå om man är smart ;) :cool:[/QUOTE skrev:det blri dock lite krångligt för nästa citatare att få ihop svaret riktigt. Då måste man in o rota i citatet. Gör man det är det lätt hänt att nån liten sån där mongoparentes går sönder.
Mark skrev:det blri dock lite krångligt för nästa citatare att få ihop svaret riktigt. Då måste man in o rota i citatet. Gör man det är det lätt hänt att nån liten sån där mongoparentes går sönder.
Men lär man sig hur det ska se ut så ser man genast om någon hakparentes saknas.
Jag själv väljer nästan alltid att ta bort koden till den lilla pilen som för dig till orginalinlägget om jag bara citerar ett inlägg, alternativt att jag låter den vara kvar i första delen om jag delar upp citatet i flera delar (detta gör jag för att det ska framgå exakt vad jag svarat på)