Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Jag har inte hittat nĂ„n trĂ„d dĂ€r man kan önska varandra God jul sĂ„ hĂ€r pĂ„ julafton. SĂ„ jag tĂ€nkte att dĂ„ startar jag en. âșïž
Ănskar er...
Dagbok
Hej â€ïž
Jag vill bara skriva god jul till alla er hÀr! Jag hoppas att ni har en jÀtte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjÀlva eller...
Tjatter Usch, vad jag Àr trött. I morse var sÀngen extra skön tror jag. Men nu Àr det i alla fall bara en dag kvar att stiga upp tidigt den hÀr...
Hundavel & Ras Och jag kÀnner mig som vÀrsta djurvÄrdar/vet plÄgaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
GnÀgg Alla andra hÀstar jag har haft har haft ganska brÄttom att komma ut i hagen dÀr deras frukosthö finns pÄ morgonen. SÀrskilt den som Àr...
Dressyr Hög igenkÀnningsfaktor dÀr.
Min som inte ens Àr direkt halt men har övertÀnjt insida armbÄge, och det Àr sÄ humörsÀnkande!! Och dessa...
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.