Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Dagbok
Hej â€ïž
Jag vill bara skriva god jul till alla er hÀr! Jag hoppas att ni har en jÀtte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjÀlva eller...
Juridik & Ekonomi Har definitivt inte rÄd med det jag vill men behöver ingen budget för att veta det.
Att skiva kassabok Àr nÄgot som Àr med sedan jag...
Ăvr. Katt Lilleman vill hĂ€rmed meddela att hans liv Ă€r katastrof! Hans sĂ€ng (160cm sĂ€ngen i sovrummet ) Ă€r flyttad. Vart ska han sova!! :jawdrop...
HÀstvÄrd Man har rÀtt till ÄtgÀrder, men du har inte nödvÀndigtvis rÀtt att vÀlja ÄtgÀrd. Om de har erbjudit dig att hÀva köpet och du har nekat...
HÀstvÄrd Just framtill och baktill pÄ ben Àr ju klassiska lokalisationer för tryck av bandage o likn.
Ăr det bara sĂ„rigt dĂ€r pĂ€lsen Ă€r vit?
Hur...
Tjatter Visst har lÀskburkar i aluminium blivit tunnare?
Tycker de blir lĂ€ttare intryckta nĂ€r man hĂ„ller i dem. Mindre motstĂ„nd mot fingrarna. đ€
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.