Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
VA!!!! NEEEEEJ!!!
ÅÅåååh vad tråkigt. Enligt min åsikt var han en av de ABSOLUT bästa arabhingstarna vi har/hade i sverige.
Iflera års tid har jag funderat på att skika mitt sto till honom, men det har aldrig blivit av. Och nu är det för sent....
Kropp & Själ
Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation.
Igår kväll kom en...
Hästmänniskan Första hästen hittade jag på annons i tidningen Ridsport (lusläste den i flera år innan jag slog till). Sedan dröjde det många år och en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.