M

mxz101

Erfarenheter och annat som kan berättas om denna sadel? Satt i en för första gången i helgen och den var såå skön och jag skulle vilja höra lite från er!

otroligt sköna att sitta i! Naktdelen är ju allt de är figursydda och väntetiden är ganska lång. Har en bekant på Hogsta som beställde en sådan, och hästen hann ändra sig i muskulaturen innan hon ens fick sadeln :p
Men du kan ju o andra sidan få den precis som du vill men säte, kåpor osv

hade jag pengar skulle jag absolut köpa en, men nu har jag ju inte det så det b lir inte någon sådan...
har han musklat ur sig kieffern?

Hm, vem är du? Men som svar på din fråga så är det mest jag som vill ha en ny sadel, har försökt lägga om min ridning och då får jag ingen direkt hjälp av Kieffern längre.

näe kieffern är inget vidare.
Ubbe ligger den bra på men jag sitter helt kasst i den...
Spirig, Röösli eller Amerigo vore nåt!

Jag tyckte om den tidigare och tycker fortfarande att den är skön att sitta i - men jag sitter dåligt i den så jag vill ha en ny. Och gärna en Childeric, där blev jag verkligen "satt på plats". Inga skänklar för långt fram där inte.
Köpte den där tjejen Ubbe? Hur många nick har du? Jag trodde det var du som svarade mig ovan - vem är det som också vet att jag har en kieffer?

för många :angel:
jag har inte hört något från någon, mer än att det är typ 20 videor ute i Mexico på honom :D och USA-tjejen har inte hunnit prata med sin tränare eller Geroge Williams än.
själv funderar jag på Edingburgh just nu till Ville, men vi får se... :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
23
· Visningar
881
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: iNHALE
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka