Charles owen vs gpa speed air

M

mariiaE

hur är JW charles owen hjälmen i stl med gpa speed air. min gpa stl 59 sitter som smäck! vad har jag för jw stl? ;)
ursäkta jobbig tråd! :)

Sv: Charles owen vs gpa speed air

Den som orkar söka i forumet hittar oftast svaret ;)
I den här tråden hittar du ditt svar, se Sorbes svar i tråden, inlägg nr 3.

Lås tråden.

Senast ändrad:

för i helvete, du kan ju inte fråga på internet hur en hjälm sitter på ditt huvud, du måste ju prova.

jag bor i en härlig del av landet och sitter utan möjligheter att prova en om jag inte vill åka en jävla massa mil, å det är inte direkt ovanligt att hästfolket har 2 hjälmar, både gpan och jwn är otroligt vanliga, så jag tänkte ge det en chans. så de så tomten ;)

Jag har haft en JW, hade 57 på den och har 57 på GPAn också båda har suttit jättebra men JWn är grymt varm att ha på skallen:P hehe

Liknande trådar

Utrustning Idag köpte jag en ny hjälm, en Charles Owen Wellington Professional. Jag har på min tidigare hjälm dragit storlek 57 ( en 10 år gammal...
Svar
6
· Visningar
4 069
Senast: aleksis
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
Utrustning Jag funderar på att beställa en GPA speed air och skulle mer än gärna vilja veta hur ni upplever storleken? liten/stor, jämfört med...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Jynns
·
Utrustning Hej! Funderar på att köpa en GPA Speed Air (Evolution) hjälm inom en ganska snar framtid, troligen från nätet (även om jag...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben