sasucatu

Trådstartare
Tips på inte allt för dyra showchaps mottages tacksamt :D
Svarta..

PM:a såklart om det inte får skrivas ut här. Om ni ids engagera er så förstås;)

Ska förresten till norrköping och stockholm snart. Vet ngn om det finns ngn slags westernbutik i nån av städerna?

Senast ändrad:
Sv: Chaps!

Jag har kollat runt lite på ebay. Du kan få tag på riktigt fina showchaps från 35 dollar. Då ligger frakten på 30 dollar. Så totalt 65 dollar. Själv har jag köpt grejer därifrån och tycker det är himla smidigt. Fast man blir ju mer eller mindre köpgalen:devil: .

Om jag vore som dig så skulle jag gå in på www.western.nu och kolla under länkarna över försäljning/butiker. Då kan du ju surfa runt och jämföra priser! ;)

Hej!
Jag kan verkligen rekomendera eBay, jätte smidigt, och jag har alltid fått bra grejor, inte bara ngt billigt skräp.

Beställde ett par showchaps förra våren, och med frakt och allt hem till Sverige gick på ca 400-500 kr :love: . De var snygga, va bekvämma, bra passform, och ser ut som chaps som lika väl kunde ha kostat upp mot 15-2000:- här i sverige,
Har även beställt andra saker, som vart lika bra kvalité och pris :angel:

Men det kan ju vara svårt med passform, men till det priset kan man lika väl köpa 2, och isåfall sälja de paret som inte passade. Mina satt perfekt!

http://sporting-goods.listings.ebay...0QQfromZR4QQsacatZ3161QQsocmdZListingItemList

Se bara till innan ni lägger bud, att varan skickas till Europa - world Wide.

Tack för era svar. Är inte så bra på det här med ebay o sånt, o sen är det ju storleks problemet också. Har ingen aning vad jag har?!

Ska kolla runt lite på de svenska butikshemsidorna. Skriv om ni kommer på mer!:)

Någon som förstog storlekarna för jag hittade massor med chaps men fattar inte storlek? Ni som har köpt vad köpte ni.
/en lång men smal tös! :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 440
Senast: Wonna
·
Skola & Jobb ...Jag har vimsat mellan utbildningar under större delen av mitt liv kan man säga, läste naturvetenskap och hästhållning och hade...
Svar
6
· Visningar
2 088
Senast: LovingLife
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
M
Western Hej! Är väldigt ny inom western och undrar om det finns några här som håller till i krokarna runt västerås? Såklart får alla andra oxå...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka