Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har kollat runt lite på ebay. Du kan få tag på riktigt fina showchaps från 35 dollar. Då ligger frakten på 30 dollar. Så totalt 65 dollar. Själv har jag köpt grejer därifrån och tycker det är himla smidigt. Fast man blir ju mer eller mindre köpgalen .
Om jag vore som dig så skulle jag gå in på www.western.nu och kolla under länkarna över försäljning/butiker. Då kan du ju surfa runt och jämföra priser!
Hej!
Jag kan verkligen rekomendera eBay, jätte smidigt, och jag har alltid fått bra grejor, inte bara ngt billigt skräp.
Beställde ett par showchaps förra våren, och med frakt och allt hem till Sverige gick på ca 400-500 kr . De var snygga, va bekvämma, bra passform, och ser ut som chaps som lika väl kunde ha kostat upp mot 15-2000:- här i sverige,
Har även beställt andra saker, som vart lika bra kvalité och pris
Men det kan ju vara svårt med passform, men till det priset kan man lika väl köpa 2, och isåfall sälja de paret som inte passade. Mina satt perfekt!
Skola & Jobb
Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.