Champion Grand Prix?

beauspirit

Trådstartare
Hur är den hjälmen? Jag hade ju tänkt köpa en JW då den är grymt skön och snygg, men så kostar det ju därefter oxå, så jag kollar runt lite innan jag bestämmer mig.
och denna var ju till bra pris och såg fin ut. men hur är den? någon som har en sån? skön?

tror att ridsportaffären här hemma har sådana inne, då kan jag ju prova en där och se prisskillnader osv.

127032.jpg

Sv: Champion Grand Prix?

Köp hjälmen i England eller USA - där får du dem för halva priset.

Sv: Champion Grand Prix?

Jag har en sån, gillar den skarpt. Väldigt skön. Lite varm blir den nu när det är som varmast men det är ju alla sådana hjälmar. Har haft den i tre år nu och den ser fortfarande ny ut.. men så pedantsköter jag den också ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Edla
·
Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm, den är så otroligt snygg och skön, men väldigt dyr. Har varit förälskad i den sen första gången jag såg...
Svar
13
· Visningar
2 633
Senast: Elektron
·
Utrustning Förut när jag ägde häst var sadel och bett det värsta jag visste att köpa. Nu har jag ett hästlöst problem. vad fasiken ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 407
Senast: Drago
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 148
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23