Chairman la silla

Emsan

Trådstartare
Var finns Chairman la silla? Roffe tävlade honom ett tag, finns han fortfarande hos Roffe?

Någon som har några avkommor e. Chairman la silla?
Någon som sett några på treårs?
 
Sv: Chairman la silla

De hade väll gjort riktigt fina resultat (3-åringarna) , men han finns inte längre för avel i Sverige tror jag??? ANnars hade det varit en het kandidat till ett av mina ston!
 
Sv: Chairman la silla

Nej han finns inte kvar i den svenska aveln, han åkte till Roffe men sen har det varit tyst.
 
Sv: Chairman la silla

vi har tre fina ettårshingstar efter honom!! :laugh:
två av dom är ue. cardento och en ue.Manhatten-Cardento

supersöta, hoppas verkligen det blir nåt vettigt av dom på tävlingabanan också!!
 
Sv: Chairman la silla

Nej han finns inte kvar i den svenska aveln, han åkte till Roffe men sen har det varit tyst.

Han tävlades av Rolf-Göran ett tag men det gick inte särskilt bra. Han hoppade ju med lite hängande framben och de tävlingar jag såg så rev han med fram och hade mellan 12-16 fel i varje start.

Sen tävlades han av Andreas Erni (beridare hos Roffe vad jag vet) under slutet av 2011 och sen har jag inte sett honom nåt mer på tyska tävlingar iaf.
 
Sv: Chairman la silla

Jag har hört precis samma som du skriver:)
Tycker ändå det är lite dåligt att de inte skriver om vad som hänt honom, såklart att de stoägare som valde att använda honom vill veta vart han befinner sig, och hur det gått för honom.
 
Sv: Chairman la silla

Jag har hört precis samma som du skriver:)
Tycker ändå det är lite dåligt att de inte skriver om vad som hänt honom, såklart att de stoägare som valde att använda honom vill veta vart han befinner sig, och hur det gått för honom.

Det enklaste vore väl att kontakta Möllerup alt Maria Gretzer,eller ????
De har säkert ngn förklaring ;)
 
Sv: Chairman la silla

Det enklaste vore väl att kontakta Möllerup alt Maria Gretzer,eller ????
De har säkert ngn förklaring ;)

Jag träffade dom för inte så länge sedan, och de hade ungefär samma svar som Cyllene (och jag) har här i tråden.

Utan något ;)
 
Var finns Chairman la silla? Roffe tävlade honom ett tag, finns han fortfarande hos Roffe?

Någon som har några avkommor e. Chairman la silla?
Någon som sett några på treårs?

Har nyligen köpt en 4-åring e. Chairman - Feliciano. Supertrevlig häst, verkar lugn och trygg och rör sig bra. Har inte sett honom hoppa så mycket men ser lovande ut, är nu hos inridaren så ska bli kul att se hur han utvecklas.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 260
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: tott
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 744
Senast: Missemus
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 475
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Ponnyer på (nästan) fri tillgång?

Omröstningar

Tillbaka
Upp