Centrerad hoppning

P

pialotta

Hej
jag har just köpt boken "Centrerad ridning" av Sally Swift och blev lite sugen på att hoppträna för en instruktör som jobbar utifrån Sally Swifts "idéer".
Någon som vet nån, eller var jag kan leta?
/P

TACK för den länken, där finns de ju - om det finns någon. Men nu har jag kontaktat en av dem och hoppas på napp.
:bow:

Jag brukar rida för en jätte duktig och trevlig tränare i Centrerad ridning.
Hon heter Lotta Månsson (bor i Stockholm) men hon håller lektioner lite överallt ;), själv bor jag ju i Luleå..
Vet faktiskt inte om hon håller lektion i hoppning, men i dressyr iaf! :rofl:

Hoppas du får tag på henne! Hon är en super bra tränare tycker jag :p . Har du mejlat henne? :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama