catago eller samson hoppgjord??????

Sv: catago eller samson hoppgjord??????

Hmm... Gjorden från filippas är inte en Catago på bilderna, 3 av 4 bilder är en Treadstone men informationen är en Catago... Bra att dom har koll, haha ;)

mysko...men när du säger det så ser jag ju att det inte stämmer :).men jag tycker att båda är snygga.undra om dom har ungefär samma kvalitet som tex GG....har du någon erfarenhet av dessa ?

Har ingen erfarenhet av varken Samson eller Catago. Har en GG som jag använder mycket just nu, har en kompis som har den från treadstone och den verkar super!! Jättemjuk och fin.
I de lite "billigare" varianterna har jag själv fått tips om TEWs magplatta, den ska vara bra! Kolla http://rytteriet.dws1.se/page217.html
Tänkte främs på den bruna som ligger upp och ner på bilden :P Kanske den andra med är bra??
Är nämligen själv också ute efter ny magplatta, funderar på denn från TEW, en treastone eller om någon annat vet ngn bra för under 1500kr??

Har ingen erfarenhet av varken Samson eller Catago. Har en GG som jag använder mycket just nu, har en kompis som har den från treadstone och den verkar super!! Jättemjuk och fin.
I de lite "billigare" varianterna har jag själv fått tips om TEWs magplatta, den ska vara bra! Kolla http://rytteriet.dws1.se/page217.html
Tänkte främs på den bruna som ligger upp och ner på bilden :P Kanske den andra med är bra??
Är nämligen själv också ute efter ny magplatta, funderar på denn från TEW, en treastone eller om någon annat vet ngn bra för under 1500kr??

Dom har jag inte sett förrut.Den ena är lik den vi har,en från hööks.Hade en GG(för öiten för nya sadeln),i panik köpte vi en begagnad.En från hööks.Men plattan är ganska stor.Ser ut som om den ska störa i hoppningen.Säkert inbillning :)Har inte provat den i hoppning än.Men ska köpa en som är mörkare brun ändå..

det blev en Catago.Efter att ha varit inne på en hästsportbutik där dom hadr GG,treadstone och någt mer märke.Blev jag positivt överaskad när jag kände på catagon.Vilken mjuk o smidig hoppgjord.Köpte en till dotterns häst(kunde inte låta bli) och hon blev oxå förvånad att den var så mjuk.

Liknande trådar

Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
A
Hästvård Jag har länge dragit mig för att starta denna tråden, men måste få lite tips. Jag har en travare på 18 år som har spatt. Han har haft...
Svar
13
· Visningar
2 006
Senast: Atalantha
·
Avel Ja, som rubriken lyder, hur sjutton går man till väga med allt. Jag har läst boken "att bli med föl", men har ändå några frågor. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 441
Senast: Mitrolle
·
F
Hoppning ja är då inbiten dressyrare med en helt underbara ponny som kan allt till msv dressyr, msv a hoppning:) själv har ja alltid ridit...
Svar
12
· Visningar
1 561
Senast: fenny_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023