Cat Walk eller veterinärbesiktning i Rio

Jag tycker Kanada hade snyggast och även stall vänligast klädsel. Undrar vad folk skulle tänka om någon kom in i stallet kläd som den svenska damen och sa att hon skulle ut och rida. Tycker inte de kläderna är representativa för sporten:)
 
Svenskarnas kläder är fruktansvärda. Särskilt kvinnornas. :yuck: Jag tycker även holländarnas är ruskigt fula. Det ser mer ut som Prinsessan Madeleine besöker stallet...

Kanadas är bäst om man tänker stallmiljö. Annars gillar jag Kinas outfit.
 
Men alltså... Vem visar häst vid hand i klänning? Det var nåt av det dummaste (och fulaste) jag sett. Och vad hände med att ha handskar på sig? Sjukt dåligt säkerhetstänk och oproffsigt.
 
Men alltså... Vem visar häst vid hand i klänning? Det var nåt av det dummaste (och fulaste) jag sett. Och vad hände med att ha handskar på sig? Sjukt dåligt säkerhetstänk och oproffsigt.

Typ majoriteten av alla kvinnliga fälttävlansryttare? Det är ju standard att klä upp sig vid vet-besiktningen, gärna med så opraktiska kläder och skor som möjligt så att de hade det nu också är knappast nåt de inte är vana vid.
 
Linda Algotsson tyckte ju tydligen om kläderna jättemycket om jag inte fattade fel när de pratade med henne efter att hon ridit sitt dressyrprogram. O_o
 
Typ majoriteten av alla kvinnliga fälttävlansryttare? Det är ju standard att klä upp sig vid vet-besiktningen, gärna med så opraktiska kläder och skor som möjligt så att de hade det nu också är knappast nåt de inte är vana vid.

:laugh:Men det här var ju att klä ner sig. Vad hände med ett par snygga marinblå shorts och en gul blus med os-emblem och tre kronor tex? Kycklingpåse och benvärmare? Nä, jag fattar inte ändå :confused:
 
Jag trodde verklgien inte att HM kunde göra det så mycket värre efter de där gardinerna de virat in funktionärerna på Scandinavium. Tyvärr har de bevisat att jag hade fel.
De hade jag förträngt....Så var det ju.
Vad är poängen med denna ful-design?
 
Ingen aning. All reklam är bra reklam kanske? Det ser så vedervärdigt ut så alla undrar om de kan göra normala kläder och så hoppas de att folk ska köpa då de ser efter.
Vad jag inte förstår är att SOK kunde anlita dem efter eländet i Scandinavium.

Har du en bild att vissa?
 
Har du en bild att vissa?

Från Hippson:
184076.jpg
 
Så mycket nytt man lärt sig idag :eek:
1. Att man klär upp sig i partykläder för veterinärkollen. Alltså really? Det ser bara så knasigt ut med folk i klänning/kostym(med tillhörande inneskor avsedda för dans typ) som rusar omkring med en häst i näven :rofl:
2. Att någon måste vara galen som designat sveriges "bidrag" :eek: kycklingpåsen var ju gräslig, men varför skiljer sig den manliga varianten så mycket? Och båda ser ju helt malplacerade ut, den manliga varianten ser ju ut som någon ska ska starta en häcklöpning eller liknande, verkligen inte uppklädd...

OBS att det bara var sverige (?) som hade så knasiga kläder att vi fick vara med som exempel både med den manliga och den kvinnliga outfiten :o
Hade gärna sett den kvinnliga varianten på chiles bidrag...
 
:laugh:Men det här var ju att klä ner sig. Vad hände med ett par snygga marinblå shorts och en gul blus med os-emblem och tre kronor tex? Kycklingpåse och benvärmare? Nä, jag fattar inte ändå :confused:

Haha ja de kunde helt klart sett snyggare ut men jag vände mig mest emot att det skulle vara "konstigt" att ha klänning vid besiktningen. Å andra sidan föredrar jag ett försök still sportig klänning framför superkorta klänningar och pumps (samt div vedervärdiga utstyrslar generellt)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp